Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Januárový TRIADWATCH 🏄

Ako to už býva zvykom, aj tento mesiac prišli sociálne siete s novinkami, ktoré nám vyrazili dych. O tých najdôležitejších si práve teraz povieme. Tak, poďme na to.

 

FACEBOOK

Komenty od kamošov úplne hore 

Aj vám sa už stalo, že vám vyskočilo upozornenie o tom, že váš kamoš niečo komentoval? Hľadáte, hľadáte, ale za ten svet ten koment neviete nájsť. To už sa po novom nestane. FB zobrazuje komenty od kamošov hneď hore. Žiadna dôležitá info od kamošov vám už neunikne. 🙂

Zmena algoritmu 

Vyzerá to tak, že zlaté časy organiky skončili aj u našich susedov. FB totiž oznámil, že mení algoritmus. Oficiálne sa hovorí až o 20 % poklese organického reachu. Ako to však naozaj bude, nevieme. Musíme si počkať. 🙂 Nás sa to však zatiaľ až tak netýka, keďže patríme medzi šesť krajín, na ktorých FB testuje inú srandu, Prieskumník (Explore Feed).

 

Facebook Groups

V nastaveniach FB skupín máme malú novinku, vďaka ktorej sprísnite výber členov. Položte im pár otázok, ktoré ak zodpovedia, asi v tej skupine fakt chcú byť. 🙂

 

 

 

Virtuálna realita v News Feed-e 

Facebook spustil testovanie VR priamo na našich nástenkách. Jupiiiiii. Skúša ju prostredníctvom hry Jumanji, ktorá vznikla ako spolupráca s tvorcami novej verzie tohto filmu. Či tak nalákajú viac ľudí do kina, uvidíme. 🙂 Zahrali ste si už?

Check out this cool, new technology that we are proud to launch with Facebook and Oculus!! JUMANJI is the first film to…

Posted by Dwayne The Rock Johnson on 17. november 2017

 

Instagram 

Gif v stories 

Waaaaaaa nové srandoviny v stories. Odteraz si môžete pridať rôzne vtipné gifká do svojich videí a obrázkov v stories, ktoré nájdete v možnosti výberu sticker.

 

 

Type v stories

Ak obľubujete pridávať krátke zhrnutia vášho dňa v textovej forme, máme pre vás dobrú správu. Už si môžete meniť nielen farby, ale aj fonty písma. Juhúúú!

Nové zobrazenie správ 

Odteraz už vo vašich správach na Instagram-e uvidíte info o tom, kedy boli vaši priatelia naposledy online. Ďalšia „užitočná“ vec, ktorou nám Instagram spríjemní/ uľahčí stalkovanie frajerov/frajeriek a podporí tak myšlienku – prečo mi asi neodpísal, keď už bol online. Ďakujeme 😀

 

Shopping tags 

Hovorí sa o nich a hovorí, ale zatiaľ len hovorí. Označenie produktu vo vašich príspevkoch by malo byť čoskoro realitou. Každého totiž zaujíma, koľko váš produkt stojí, kde si ho môžu kúpiť a s čím z vašej ponuky ho môžu skombinovať. Všetky informácie, ktoré na obrázku otagujete, sa zobrazia hneď po kliknutí.

360° na Instagram-e

Whaaaat, už len pár mesiacov (vraj) nás delí od mega pecky.  Každopádne sa už môžeme tešiť. 🙂

Screenshot stories 

Oooood – teeee – raz, keď screenshotnete niekoho stories, dozvie sa to. Príde mu totiž upozornenie. Koniec nenápadného stalkovania. 😀

Fejkové profily veľkých značiek 

Počas januára sa nám rozmohlo vytváranie fejkových profilov, ktoré napodobňujú známe značky. Ich primárnym cieľom je získanie fanúšikov a osobných údajov od nich. Za follow im sľubujú nákupné poukážky, zľavové vouchre alebo produkty zadarmo. Nedajte sa oklamať a vždy si skontrolujte, či je stránka, ktorej venujete svoj follow, tá pravá.

 

Vedeli ste, že…

  • Fotky, ktoré majú určenú lokalizáciu, sú až o 79 % úspešnejšie
  • Fotky generujú až o 36 % väčší záujem než videá
  • 65 % príspevkov je o produkte
  • 70 % príspevkov nikto neuvidí 🙁

Youtube 

Ads Leaderboard 

Po prvýkrát na Youtube môžeme vidieť zoznam najlepších/najobľúbenejších reklám za rok 2017. Na Slovensku to boli reklamy s deťmi, vtipné zápletky alebo spoty, ktoré boli komentované slávnymi osobnosťami. Finálne poradie je zostavené na základe algoritmu – miera organického vzhliadnutia voči všetkým vzhliadnutiam, miera interakcie a čas strávený sledovaním. Absolútnym víťazom sa stal Lidl.

 

 

Už teraz sa nevieme dočkať, čo nového sa udeje vo februári. 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám