| Vlado Kurek
12 dôvodov prečo sa tešíme na Klinec
Nie je koniec roka ako koniec roka. Ten kalendárny končí v decembri Silvestrom, finančný v marci daňami a reklamný až v júni Zlatým klincom. Prihlasovanie prác na Klinec je vlastne takou malou inventúrou našej práce z pohľadu kreativity. Marek Mrázik sa nás každý pondelok ráno na porade pýta: Čo pekné sme urobili? Poďme sa na to spolu pozrieť.
Múdry ako rádio
Ako človek, ktorý má v občianskom napísané copywriter, mám veľkú úctu k rozhlasovým spotom. Práca iba so zvukom pre ľudí, ktorí pravdepodobne šoférujú a počúvajú vás iba na jedno ucho, je niekedy naozaj zverina. Veď si vypočujte:
Klapka, akcia!
Doteraz nás veľmi teší, aký nadhľad majú v O2, a že nás s naším riešením neposlali k vode, ale do bazéna. Spolu so svojím CEO. Ešteže produkcia Trustory vie vo vodách online videa naozaj plávať.
Druhé online video, ktoré prihlasujeme na Klinec, vzniklo v noci, takmer za úplného ticha. Pretože vtedy sa najlepšie pozoruje vzácny druh tresky slovenskej. Skupina predátorov s pomocou Playgroundu 13 o tom natočila záznam.
Je toto vec srdca?
Už sú to takmer dva roky, čo sme do rúk dostali krásnu fľašu Tatratea s úlohou, aby sme urobili všetko ostatné. Za ten čas sme stihli vytvoriť komunikáciu, ktorá funguje na Slovensku a adaptuje sa do celého sveta. Čo myslíte, je toto jedna z najkrajších a najlepších vecí v kategórii branded content a social media? Ťažko povedať. Je to vec srdca.
Interaktivita nie je iba slovo
Byť digitálny znamená ponúknuť ľuďom nápady, s ktorými budú naozaj interagovať. Aplikácia, ktorá to, čo vám vidí na tvári, aj namieša v pohári, a microsite, ktorá z vášho hlasu urobí unikátny prívesok, sú presne tie veci, ktoré veľmi radi robíme.
Králi reklamy
Kráľovskou kategóriou reklamy sú kampane. Dôkaz, že silná myšlienka vie fungovať vo viacerých médiách, držať pokope a pomáhať klientovi.
V jednej takej sme vytvorili pre Becherovku ateliér, z ktorého sa stal internetový ošiaľ. Stovky ľudí každý deň dúfali, že sa dostane aj na nich, a získajú prekreslenú profilovku. My sme, naopak, pre Becherovku získali stovky ambasádorov, ktorí radi a hrdo niesli svoj obľúbený brand naprieč všetkými médiami.
O Treske Slovenskej ste už počuli, aj ste ju videli. Pozrite si však celý dokument, s ďalšími zaujímavými faktmi. Vedeli ste napríklad, že jej najčastejší úhyn je ráno?
O kampani Rozprávajme sa viac pre O2 by sme mohli povedať tisíce slov. Presvedčte sa.
Dokázali sme zmapovať východniarov
Vedeli ste, že najvzdialenejší východniar to má domov takmer 18 000 kilometrov? A vedeli ste, že väčšina východniarov v New Yorku je z okolia Michaloviec? Teraz to už viete. To najdôležitejšie z mapy východniarov, nájdete na konci videa. Pozerajte pozorne.
Vianoce na Facebooku
Vianoce sú čas oddychu a ničnerobenia. Najmä vtedy, ak nájdete niekoho, kto to odtiahne za vás. Teší nás, že ČSOB vie pristúpiť na takúto odvážnu komunikáciu a že to ich cieľovka berie s uznaním.
Netuctový výsledok?
Týchto dvanásť prác sme prihlásili na Zlatý klinec. Sami sme veľmi zvedaví, ako sa budú páčiť porote. Či získame nejaké klinčeky, a koľko, to sa dozvieme až o dva týždne. Vy nám môžete napísať už teraz, ktorá z prác je váš favorit. A ak nám budete držať palce, budeme veľmi radi.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>