Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Tisíce slov, ktoré sa vás dotkli

Sú klienti, pre ktorých robíme naozaj radi. K takým rozhodne patrí aj O2. Páči sa nám ich férový pozicioning a snaha robiť veci inak. O2 je značka, ktorá má blízko k inováciám a netradičným riešeniam či odvážnym myšlienkam. Nie je to vždy ľahká práca, ale je to dobrá práca. Myslím, že video so CEO O2 v bazéne, rozhlasový spot v autobuse do Prahy, kampaň O2 Hviezdy, interaktívne statusy a celá social media aktivita za posledné roky sú dôkazom, že to robíme radi a dobre.

Rok 2016 sme odštartovali kampaňou, na ktorej sme strávili naozaj veľa času a nechali v nej kus našich sŕdc. Heslom kampane sa stal headline „Rozprávajme sa viac“, tak je, myslím, čas, aspoň v skratke, vám porozprávať, ako sa to celé udialo.

privesok-vyroba

 

Začalo to brífom (ako väčšinou), ktorý nebol úplne ľahký. Zadanie znelo: Chceme pripomenúť minuloročnú propozíciu (s jedným O2 Platinovým Paušálom môžete dať ľubovoľným 4 ľuďom s O2 Paušálom neobmedzené volania. Do všetkých sietí a do celej EÚ). A ak by ste to vedeli urobiť veľké aj bez telky, bolo by to super.

Od začiatku nám bolo jasné, že potrebujeme nájsť myšlienku, posolstvo, ktoré bude schopné emotívne utiahnuť silný, ale komplikovaný produkt. Navyše v dobe, ktorá je stále viac a viac o dátach. Celkom reálne možno očakávať otázku ľudí: Potrebujeme vôbec neobmedzené volania?

V súpise prvých nápadov z brainstormingov nám začala vytŕčať jedna jednoduchá veta: Kampaň za rozprávanie sa. Priznajme si, tak trochu nás zožrali technológie. Pozeráme videá, browsujeme, lajkujeme, posielame smajlíky a stickery. Úplne normálne rozprávanie sa či telefonovanie ustupuje do úzadia.

Evidentne si to nemyslíme sami.

huff

 

Keď dostanete nápad, s ktorým hneď viete, čo všetko sa dá, vtedy viete, že ste na správnej ceste. Veľmi nás teší, že sa nám podarilo nadchnúť klienta a vytvoriť kampaň, ktorá sa zaobišla bez klasického televízneho spotu, a predsa mala svoju jasnú imidžovú hodnotu doplnenú o komunikovanie benefitov.

Kampaň odštartovalo experimentálne video, ktoré vlastne nahradilo televízny spot. Súčasťou komunikačného mixu však bolo veľa ďalších prvkov: nový vizuálny koncept (vytvorený internou O2 agentúrou), outdoor, online videá, bannery a po dlhšom čase aj rozhlasové spoty. Hneď dva. Každý z nich sa na tému rozprávania sa a sily bezprostrednej komunikácie pozrel inak.

 

 

 

V prvej časti kampane sme akcentovali potrebu rozprávať sa a v druhej sme k tejto potrebe pripojili produkt – neobmedzené volania.

K najviditeľnejším častiam kampane sa priradila digitálna aktivácia „Slová, ktoré robia radosť“. Presne si pamätám, ako sme so Stehlom písali na tabuľu rôzne haluze spojené s rozprávaním sa a medzi nimi aj poznámku„3D hlas – hovoríte, počujete a teraz sa ho môžete aj dotknúť.“ Vďaka Wosovi a Maru sa z toho nakoniec stala ozajstná vec, ktorá prináša ľuďom trochu radosti.

Presne toto je to, čo si veľmi vážim u klientov ako je O2. Ich ochotu ísť mimo vybehaných chodníčkov, billboardov a videí a dať zelenú projektu, ktorý má množstvo organizačných a produkčných obtiaží a rizík, ale ktorý stojí za to.

Ak teda chcete aj vy povedať niekomu blízkemu niečo veľmi osobné a chcete, aby to mal stále pri sebe, ešte do konca mesiaca môžete. Nahrajte mu odkaz, podľa zvukovej stopy vytvoríme v 3D tlačiarni prívesok a pošleme mu ho. Stačí ísť na stránku rozpravajmesaviac.O2.sk.

Vytvorili sme takto už tisíce slov, ktorých sa ľudia mohli dotknúť a ktoré sa dotkli ľudí pri srdci. Veľmi nás to teší. Každá aktivita, vďaka ktorej sa ľudia budú viac rozprávať, sa počíta.

 

A dobré jazyky hovoria, že sme práve dostali shortlist na PIAF. Držte nám palce 🙂

 

 

 

 

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Máš už dosť veľa skúseností a je čas sa posunúť ďalej? Možno je čas napísať nám. Hľadáme senior art directora a idea makera v jednej osobe, ktorý nerozmýšľa v šablónach, vie vymyslieť super veci do telky aj na Instagram a nebojí sa rýchleho tempa a voľných víkendov. Viac o tejto pozícii >>.  

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám