Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je KPI?

KPIs je skratka anglického originálu pre Key Performance Indicators. V slovenčine sa potom môžete stretnúť s veľmi neohľaduplným prekladom kľúčové ukazovatele výkonnosti alebo o čosi vyberavejším výkonové ukazovatele.

Takýchto ukazovateľov môže byť veľa, no nemalo by ich byť príliš veľa, aby ešte spĺňali parameter kľúčové. Takéto ukazovatele potom merajú (musia byť merateľné!) kritické faktory úspechu spoločnosti, kampane, akej

POZOR! KPI neznamená cieľ ale často sa tak nesprávne používa. Váš cieľ nie je KPI ale konkrétna, špecifikovaná hodnota zvoleného KPI.

V marketingu používame rôzne KPI’s a delíme ich do skupín, napr. mediálne KPI’s, brandové KPI’s, komunikačné, či businessové. Viac o nich nájdete v článku o efektivite reklamy.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - Si postami a boostami ostrieľaný "soušl", ktorý má v malíčku najpoužívanejšie sociálne siete, Facebook a Instagram, nielen po technickej, ale aj kreatívnej stránke? Poď k nám, naučíme ťa omnoho viac :) Klik na inzerát >>

COPYWRITER & IDEAMAKER v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>