| Števo Kolibár
Čo je KPI?
KPIs je skratka anglického originálu pre Key Performance Indicators. V slovenčine sa potom môžete stretnúť s veľmi neohľaduplným prekladom kľúčové ukazovatele výkonnosti alebo o čosi vyberavejším výkonové ukazovatele.
Takýchto ukazovateľov môže byť veľa, no nemalo by ich byť príliš veľa, aby ešte spĺňali parameter kľúčové. Takéto ukazovatele potom merajú (musia byť merateľné!) kritické faktory úspechu spoločnosti, kampane, akej
POZOR! KPI neznamená cieľ ale často sa tak nesprávne používa. Váš cieľ nie je KPI ale konkrétna, špecifikovaná hodnota zvoleného KPI.
V marketingu používame rôzne KPI’s a delíme ich do skupín, napr. mediálne KPI’s, brandové KPI’s, komunikačné, či businessové. Viac o nich nájdete v článku o efektivite reklamy.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu