| Martin Woska
Google Analytics – Zlatá baňa pre váš marketing (1. časť)
Väčšina ľudí na otázku, či majú na svojich stránkach Analytics odpovie, že je to predsa samozrejmosť. Pravda je, že vložiť si merací kód na stránku a tešiť sa z pekného grafu návštev zďaleka nestačí.
Ruku na srdce, nádych a teraz úprimne:
- Poznáte ciele vašej stránky a sledujete ich v analytics?
- Sledujete konverzie vašej stránky a používate konverzné lieviky?
- Viete ktoré zdroje návštev vám privádzajú hodnotné návštevy a ktoré naopak nie?
- Tagujete všetky svoje online kampane a viete ich porovnať a vyhodnotiť?
- Sledujete počet stiahnutí súborov na stránke?
- Sledujete kliknutia na externé odkazy?
- Poznáte slabé miesta vašej stránky?
- Sledujete čo na vašej stránke ľudia vyhľadávajú a či to naozaj nachádzajú?
Ak sú to pre vás samozrejmé veci, tak kľudne prestaňte čítať a choďte tráviť váš čas efektívnejšie. Tento seriál nie je pre vás.
Pokiaľ ste na väčšinu z týchto otázok odpovedali nie, tak je to ako keby ste v skutočnosti analytics na stránke ani nemali. Uchádzajú vám dôležité informácie z ktorých by ste mohli vyťažiť. Pravdepodobne dokonca investujete peniaze do online reklamy a neviete či vám prináša aj niečo iné okrem návštev, alebo neviete prečo vám neprináša aj obrat keď vám prináša návštevy. A s tým treba určite niečo urobiť 🙂
V tomto seriáli budem postupne písať o tom, čo si treba v google analytics všímať, kde to nájdete, ako vám to môže pomôcť a čo určite neprehliadnuť.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>