Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je konverzia a konverzný pomer (Conversion Rate)?

Konverzný pomer je jeden z najdôležitejších ukazovateľov online marketingu. Najčastejšie je využívaný ako priamy ukazovateľ výkonnosti microsity, či landing page. Vyjadruje percento návštevníkov ktorí na stránke vykonali požadovanú akciu a zmenili sa tak (konvertovali) z bežných návštevníkov na vašich zákazníkov, abonentov a pod.

Konverzný pomer je udávaný ako percentuálny pomer počtu úspešne vykonaných akcií k počtu návštev na stránke.

konverzný pomer vzorec

Jednoduchý príklad: Na vašej stránke ste mali 1000 návštev a 50 objednávok produktu. Konverzia vašej stránky je teda 5%.

Požadovanou akciou ktorú návštevník na stránke vykoná, môže byť napr.:

  • realizovanie online objednávky produktu či služby,
  • registrácia na stránke,
  • registrácia newslettra,
  • vyplnenie kontaktného formuláru,
  • vyplnenie anketového formuláru,
  • stiahnutie súboru,
  • akákoľvek účelovo stanovená aktivita, ktorá presahuje bežné prehliadanie stránok.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>