Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je KPI?

KPIs je skratka anglického originálu pre Key Performance Indicators. V slovenčine sa potom môžete stretnúť s veľmi neohľaduplným prekladom kľúčové ukazovatele výkonnosti alebo o čosi vyberavejším výkonové ukazovatele.

Takýchto ukazovateľov môže byť veľa, no nemalo by ich byť príliš veľa, aby ešte spĺňali parameter kľúčové. Takéto ukazovatele potom merajú (musia byť merateľné!) kritické faktory úspechu spoločnosti, kampane, akej

POZOR! KPI neznamená cieľ ale často sa tak nesprávne používa. Váš cieľ nie je KPI ale konkrétna, špecifikovaná hodnota zvoleného KPI.

V marketingu používame rôzne KPI’s a delíme ich do skupín, napr. mediálne KPI’s, brandové KPI’s, komunikačné, či businessové. Viac o nich nájdete v článku o efektivite reklamy.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>