Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

TRIAD na konferencii Internet a Reklama 2010

Náš kolega Martin Woska, ktorý má u nás pod palcom online projekty prednášal na Trend konferencii Internet a reklama 2010. Tretí ročník konferencie sa niesol z veľkej časti (naozaj trendovo) v duchu marketingu na Facebooku a v tejto oblasti mal čo povedať aj TRIAD.

Kongresová sála hotela Holiday Inn plná marketingových špecialistov, online reklamných expertov, zástupcov portálov a ľudí z mediálnych a reklamných agentúr praskala vo švíkoch.

Foto: Braňo Molnár

Názov našej prezentácie znel „Ako ľudia zadarmo spropagujú váš brand?“ a aby sme príliš neteoretizovali, vytiahli sme na účastníkov konferencie konkrétne kampane, ktoré sme realizovali počas tohto leta na Facebooku. Vybrali sme kampane, ktoré boli niečím odlišné a našim klientom priniesli reálne výsledky často ešte predtým ako by museli investovať do médií.

Hovorili sme napríklad o:

  • dovolenkovom odpočítavaní pre verne.sk, ktoré fungovalo úplne odlišne od tradičných jednorazových Facebook aplikácií a vygenerovalo tisíce „páčí sa mi“ a komentárov,
  • Generátore výhovoriek 3000, ktorý za týždeň používalo takmer 20 000 ľudí a ktorý využíval tagovanie fotiek na zvýšenie šírenia,
  • alebo o Kozlovom veľkostole, ktorý bol umiestnený priamo na stránke www.kozel.sk a pritom komunikoval s Facebookom a pri Veľkostole ste mohli sedieť so vedľa svojich priateľov. Bola to tak tiež „nezvyčajná aplikácia“.

A keďže to bola horúco diskutovaná téma aj na konferencii, tak ešte raz pre poriadok:

  1. Médiá určite treba, ale ak máte kampaň s virálnym potenciálom a dávku šťastia, môže sa stať, že na nich ušetríte alebo vám kampaň prinesie nečakane obrovskú pridanú hodnotu.
  2. Plánovať virálnu kampaň dopredu a postaviť na nej všetko je marketingová samovražda.

Pre tých čo sa na konferencii nezúčastnili prikladáme aj našu prezentáciu. Najbližšie nás môžete vidieť na konferencii Internet je S3XY, kde budeme hovoriť o tom, ako sa robí úspešná kampaň na Facebooku a na workshope vyskúšame aj pár praktických príkladov.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>