| Zuzana Martiniaková
Čo vie TRIAD o vyhorení?
V tejto rýchlej dobe sa rozmohol takýto nešvár. Šíri sa mailami, preplnenými kalendármi a prenášačmi sú vystresovaní ľudia. V TRIADe sa proti tomu snažíme čo najviac brániť a robiť reklamu tak, aby nás aj bavila. Pretože len vtedy ju robíme dobre a vymýšľame super kampane, vďaka ktorým ame agentúra roka. Aj preto u nás vznikla aktivita “Radšej zapálení ako vyhorení”, o ktorej viac porozpráva v podcaste Maru, Vlado a Zuzka.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >>
Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >>
Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>