| Zuzana Martiniaková
Čo vie TRIAD o vyhorení?
V tejto rýchlej dobe sa rozmohol takýto nešvár. Šíri sa mailami, preplnenými kalendármi a prenášačmi sú vystresovaní ľudia. V TRIADe sa proti tomu snažíme čo najviac brániť a robiť reklamu tak, aby nás aj bavila. Pretože len vtedy ju robíme dobre a vymýšľame super kampane, vďaka ktorým ame agentúra roka. Aj preto u nás vznikla aktivita “Radšej zapálení ako vyhorení”, o ktorej viac porozpráva v podcaste Maru, Vlado a Zuzka.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>