Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

MARKETING LEADERS #2: Diana (Macudzínska) Golanová z adidasu

Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.

S Dianou (Macudzínskou) Golanovou som sa rozprával predovšetkým o jej 10 ročnom pôsobení pre značku adidas kde začínala ako category manager a končila a marketing director pre 7 krajín s vyše 100 ľudmi pod sebou.

Okrem iného sa dozviete: – ako začať v marketingu naozaj od úplného začiatku a prečo je to dobre – prečo je vynaliezavosť jednou z najdôležitejších vlastností marketéra – ako funguje značka adidas v globále aj tu v našich podmienkach – kde získate medailu z bulšitovania a či ju treba – ako adidas pristupuje k fashion a sports marketingu a čo je tam dôležité – ako a či sa dá toto všetko skĺbiť s materskou

Užívajte 😉

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

FINANČNÝ MANAŽER/RIADITEĽ PRE NAŠE TECHNOLOGICKÉ FIRMY - KONTENTINO a BRACKETS od svojho vzniku niekoľko násobne narástli a potrebujú šikovného človeka, ktorý by prebral zodpovednosť za celú finančnú agendu, aby mohli v nastavenom raste bez problémov pokračovať. Prihlás sa tu >>