
| Zuzana Martiniaková
Čo vie TRIAD o vyhorení?
V tejto rýchlej dobe sa rozmohol takýto nešvár. Šíri sa mailami, preplnenými kalendármi a prenášačmi sú vystresovaní ľudia. V TRIADe sa proti tomu snažíme čo najviac brániť a robiť reklamu tak, aby nás aj bavila. Pretože len vtedy ju robíme dobre a vymýšľame super kampane, vďaka ktorým ame agentúra roka. Aj preto u nás vznikla aktivita “Radšej zapálení ako vyhorení”, o ktorej viac porozpráva v podcaste Maru, Vlado a Zuzka.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu