Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Z 10-dňovky do TRIADu

Volám sa Silvia a práve som nastúpila do TRIADu ako account executive. Môj „pohovor“ trval 10 dní. Že prečo? Pretože som tu vďaka 10-dňovej agentúre. (Poznámka: Je to  prvá reklamná pop-up agentúra na Slovensku.)

Ako to celé začalo?

Presne si to pamätám, bol utorok, čakala som v čakárni, išli mi vyťahovať zub múdrosti. V čakárni nebola veľká zábava, a tak som scrollovala na Facebooku a narazila som na príspevok od TRIADu, kde zaujímavo promovali túto agentúru. Otvorila som si stránku 10dnova.sk a videla som, že deadline na prihlásenie je len do konca týždňa.

Začala som čítať podmienky, a tak ako všetko, ani dostať sa na stáž nebolo zadarmo. Zháňali 5 ľudí na 5 pozícii-Art Director, Copywriter, Produkčný, Social media brand manager a Account manager. Každý mal iné zadanie ako sa do 10-dňovky dostať.

Nevedela som poriadne, na akú pozíciu sa prihlásiť, pretože s reklamou som nemala žiadne skúsenosti, ale vždy ma reklamný svet lákal. Nakoniec som si vybrala accounta a v tejto pozícii som sa dokonale našla. Napozerala som si návody od ľudí z agentúry, hľadala inšpiráciu na Pintereste, tak nejak si to celé premyslela a cez víkend sme natočili video, nahovorili a postrihali.

Moje natáčanie vyzeralo takto:

 

A toto je moje finálne video, vďaka ktorému som v TRIADe:

Prvý deň, možno až týždeň bol pre mňa veľmi náročný. Adaptovať sa do nového prostredia a začať fungovať s ľudmi, ktorých som videla prvýkrát nebola sranda. Avšak bolo toho toľko čo robiť a nebol čas sa nad tým všetkým zamýšľať a taktiež nás spojila nevedomosť :D.

Robili sme online kampaň na whisky Chivas Regal Extra, čo pre ľudí čerstvo po 20 bola veľká výzva, robiť kampaň na drahú a kvalitnú whisky (you know). Sami by sme to určite nezvládli, stále nám cez rameno pozerali, nonstop nám radili, podporovali a zavrhovali naše nápady skúsení mentori. Je lepšie počuť názor niekoho, kto sa vyzná ako sa sám tápať. Prvý týždeň sme sa skôr spoznávali a reálne nápady žiaľ neboli.

Na konci týždňa sme išli na debrief, kde sme našimi nápadmi nepresvedčili klienta a mam taký pocit, že ani sami seba. Debrief nás nakopol a druhý týždeň kreatívnejšie a hlavne efektívnejšie rozmýšľať. Hneď v pondelok sme prišli s novou myšlienkou, zavolali klientovi, ktorému sa myšlienka páčila a celý týždeň sme do detajlov preprácovávali ideu. Posledným krokom bola prezentácia klientovi, ktorá dopadla nad naše očakávanie. Klientovi a aj kolegom z TRIADu sa nápad a ako sme to prepracovali veľmi páčilo.

Hnalo nás dopredu, že každá 10 dňovka pred nami výzvu zvládla, tak musíme aj my. Predsa nie je to nič, čo by 5ti kreatívni mladí ľudia nespravili.

Existuje veľa stáží, kde budeš robiť „poslíčka“. Kopírovať, fotiť, sedieť v kúte a nikto ti nedá poriadnu robotu. 10-dňová agentúra je iná. Reálny klient, reálne zadanie. Pracuje sa na reálnej kampani a venujú sa vám ľudia, čo majú na vás 10 dní čas. Vysvetlia vám, čo sa niekde inde nenaučíte možno ani za rok.

Čo vám budem rozprávať. Pozrite si rýchly recap našich desiatich dní.

A čo bolo potom? Celý ten vibe a ľudia z TRIADu mi učarovali tak, že som si poslala životopis. Dnes už z TRIADu ako account executive vám píšem, že ak rozmýšlate o stáži, tak 10 dňovka je určite to najlepšie. A hovorím z vlastnej skúsenosti. O rok vám držím palce.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Máš už dosť veľa skúseností a je čas sa posunúť ďalej? Možno je čas napísať nám. Hľadáme senior art directora a idea makera v jednej osobe, ktorý nerozmýšľa v šablónach, vie vymyslieť super veci do telky aj na Instagram a nebojí sa rýchleho tempa a voľných víkendov. Viac o tejto pozícii >>.  

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám