Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Rýchlokurz reklamného života

Nejeden človek vie, že v agentúre dávame priestor mladým. Tu a tam sa zjaví šikovník, ktorý k nám príde na stáž. Príde vďaka projektu ADC Štempel alebo nám napíše mail, alebo ho vyberieme zo stovky prihlásených uchádzačov na dvojtýždňovú stáž. Práve o poslednej možnosti vám chcem povedať niečo viac, pretože ide o našu 10-dňovú agentúru.

Vytvoriť agentúru v agentúre na dva týždne sa nám zdal ako dobrý nápad. A naozaj aj bol. Stážisti, v tomto prípade nazývaní 10dňoví, dostanú zadanie od TRIAD klienta a popri spoznávaní reklamného života vymýšľajú spolu ich prvú kampaň.

Kto chce s vlkmi vyť, musí s nimi žiť. A preto s nami 10dňoví 2 týždne žijú, intenzívne brainstormujú, sledujú prezentácie, prednášky, pýtajú a radia sa.

Ako to naozaj je?

Dobre, dobre. Písať dookola o prvej pop-up agentúre je síce dobré, ale viete ako sa hovorí… Radšej raz vidieť, ako stokrát počuť. To sme si povedali aj pri poslednej 10-dňovej a natočili sme ju. Ide o niečo ako „reality show“ (nechceli sme to tak volať, ale stalo sa), kde vidíte celý priebeh 10-dňovej agentúry.

Našu „reality show“ oficiálne zvanú 10-DŇOVÁ AGENTÚRA LIVE sme rozdelili do niekoľkých celkov. Boli to miľníky, ktoré 10-dňoví absolvovali postupne. Proces vytvorenia kampane od úplného začiatku až po veľké finále. Videá sme zavesili na náš Youtube – nech ich vidia aj ďalšie generácie.

Prvý kúsok video skladačky bol o spoznávaní seba, agentúry i klienta. Úsmevy a nervozita sú v každom zábere. Vidíte ten moment, kedy si uvedomujú do čoho sa namočili.

Druhá časť ukazuje odhodlanie a nadšenie… to prvotné. Jemné nárazy reality stážistom ukazujú „reklamný život“ a že to nie je také easy ako očakávali. Hlavne ak sú na gro kampane len oni. Dobrá rada od mentora im síce pomôže, ale kampaň za nich nevymyslí.

Ukážka mizérie je ďalšie video, v ktorom je super vidieť, ako dokáže týždeň zbehnúť a vy idete na debrief ku klientovi. A to si píšte, že tam musíte ísť aj keď ani jedna vaša idea nie je dotiahnutá. Teda v prípade, že ste súčasťou 10-dňovej agentúry. Postaviť sa tomu čelom, vypočuť si feedback…. a začať odznova.

Pred finálnou prezentáciou 10-dňových chytá nostalgia aj nervy. Záleží im na kampani, záleží im na kolegoch. Veď všetci očakávajú, že to musí dobre dopadnúť.

Posledný deň… a je po všetkom. Páči? Nepáči? Whatever. Slzička na záver, pretože je to ozajstný záver, rozlúčka s TRIADom a tá najlepšia skúsenosť, ktorú ako stážista môžete dostať.

Pointou tohto celého bolo ukázať vám ako to naozaj je. Aby ste nemuseli len fantazírovať o stáži a ako to asi vyzerá. Tak sa nezabudnite prihlásiť, pretože je to naozaj super. A to hovorím z vlastných skúseností. 🙂 Verte mi, nič lepšie ako poslať vyplnené zadanie a byť desať dní na stáži som urobiť nemohla.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám