Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

You Need To Hear This – stoly, ktorým je do spevu

Ako v dnešnej dobe originálne poviete ľuďom o nových slúchadlách, ktoré ste vyrobili? Necháte za seba prehovoriť stoly v krčme. Ak vám to nedáva zmysel, nezúfajte. Je to predsa „iba“ reklama. Napriek tomu čítajte ďalej. S každým ubehnutým riadkom (ne)úmerne stúpa šanca, že to celé pochopíte.

Aby odpromovali svoje nové urban slúchadlá, spojili vo Philips sily s Ogilvy London a niekoľkými pubmi vo východnej časti mesta. Výsledkom tejto spolupráce boli stoly, ktoré okrem svojej metafunkcie, ktorá spočíva v prechodnom uskladnení pohárov a stužovaní kolektívu, získali aj inú, zaujímavejšiu. Stali sa z nich hudobné prehrávače.

Vyvolené stoly dostali špeciálnu povrchovú úpravu v podobe nádhernej ručne vyrezávanej typografie. Vždy pritom šlo o motív nejako spätý so štvrťou, kde sa podnik (a stôl v ňom :)) nachádzali. Zároveň si prípadní návštevníci mohli prečítať výzvu, aby do drevenej dosky zapojili slúchadlá. Tie slúchadlá.

Úplnou náhodou mal barman pod barovým pultom namiesto brokovnice nachystané nové „Philipsky“ a ochotne ich požičal každému, kto bol zvedavý, čo sa zo stola ozve. Nebudem vás napínať, ozvala sa hudba.

Tak mi napadá – to by sa celkom hodilo aj v niektorých tunajších lokáloch. Teda ak by zo stola znelo niečo iné ako to, čo zvykne mať naladené obsluha.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám