Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

You Need To Hear This – stoly, ktorým je do spevu

Ako v dnešnej dobe originálne poviete ľuďom o nových slúchadlách, ktoré ste vyrobili? Necháte za seba prehovoriť stoly v krčme. Ak vám to nedáva zmysel, nezúfajte. Je to predsa „iba“ reklama. Napriek tomu čítajte ďalej. S každým ubehnutým riadkom (ne)úmerne stúpa šanca, že to celé pochopíte.

Aby odpromovali svoje nové urban slúchadlá, spojili vo Philips sily s Ogilvy London a niekoľkými pubmi vo východnej časti mesta. Výsledkom tejto spolupráce boli stoly, ktoré okrem svojej metafunkcie, ktorá spočíva v prechodnom uskladnení pohárov a stužovaní kolektívu, získali aj inú, zaujímavejšiu. Stali sa z nich hudobné prehrávače.

Vyvolené stoly dostali špeciálnu povrchovú úpravu v podobe nádhernej ručne vyrezávanej typografie. Vždy pritom šlo o motív nejako spätý so štvrťou, kde sa podnik (a stôl v ňom :)) nachádzali. Zároveň si prípadní návštevníci mohli prečítať výzvu, aby do drevenej dosky zapojili slúchadlá. Tie slúchadlá.

Úplnou náhodou mal barman pod barovým pultom namiesto brokovnice nachystané nové „Philipsky“ a ochotne ich požičal každému, kto bol zvedavý, čo sa zo stola ozve. Nebudem vás napínať, ozvala sa hudba.

Tak mi napadá – to by sa celkom hodilo aj v niektorých tunajších lokáloch. Teda ak by zo stola znelo niečo iné ako to, čo zvykne mať naladené obsluha.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>

Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu