| Erik Goldschmidt
Triad Likes #22 – taxíky, Noc Oskarov a Trojan mailing
Prichádza pravidelná prehliadka pekných prác 🙂
Prečítajte si Triad Likes číslo 22 a dozviete sa, čo sa nám za posledný týždeň páčilo. Nech sa ľúbi.
Všetkým sa nám páči nová podarená aplikácia Hopin. Mávate aj vy problémy s hľadaním voľných taxíkov v piatok v noci alebo nadránom? Horšie snáď už môže byť len vyčkávanie a mrznutie vonku počas čakania naň. Zabudnite na to, Hopin Taxi Bratislava je budúcnosť transportu taxíkmi 🙂
Nemecké reklamy sú charakteristické svojim vlastným zmyslom pre humor. Táto nie je výnimkou. Je proste „Supergeil“. Približne v druhej minúte sa začnete sami seba pýtať, prečo ju vlastne pozeráte. Dôvodom môže byť, že je naozaj „Super“. Veď má takmer 6 miliónov videní na YouTube, ako by nemohla byť dobrá…
Selfie z noci Oskarov a najlepší tweet všetkých čias.
Napísalo sa o ňom už dosť, no na tento geniálny potenciálny produkt placement od Samsungu sa nedá nepoukázať. Hlavne ak Ellen DeGeneres v súkromí používa iPhone.
If only Bradley’s arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap
— Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) March 3, 2014
Geniálny nápad. Prečo nevyužiť materiál citlivý na teplotu a nepostlať balík na zle dostupné miesto, aby sa s ním kuriér musel naťahovať cez pešiu zónu a mesto?
Samozrejme ide o kuriéra konkurencie a poslaný balík po určitej dobe zmení svoju farbu. Takto to vymysleli kreatívci pre DHL a nápad hodný obdivu pochopiteľne zožal úspech.
Prekonať na zlomok sekundy zákony fyziky. To bola úloha pre gymnastu a kaskadéra Daniela Waltersa a Pepsi Max. Na videu to nevyzerá síce celkom čisto, ale dal to. Ako prvý prebehol po vlastných slučku. Samozrejme, že si pred tým vypil Papsi Max 😉
Vyššie spomenuté práce sú len kvapkou v mori toho, čo sa v našich chatoch a skupinách premlelo.
Veríme, že potešilo, zabavilo, inšpirovalo a snáď aj spríjemnilo víkendový čas alebo začiatok týždňa 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>