Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Radšej zapálení ako vyhorení 🔥

Headline „Radšej zapálení ako vyhorení“ sme si povedali za posledné mesiace v TRIADe niekoľkokrát. Prečo sa mu toľko venujeme a ako vznikla aktivita zapaleni.sk?

AKO SME SA K TOMU DOSTALI

Po tom, ako sme sa stali Agentúrou roka druhýkrát po sebe, sme sa spätne pozreli na to, vďaka čomu sa nám darilo. Určite za to vďačíme super klientom, zaujímavým zadaniam, ale aj nadšeniu robiť svetovú reklamu. Zistili sme, že nadšenie je nákazlivé a veľmi rýchlo sa nalepí na celý tím. Ak je celý tím zapálení pre nejaké zadanie a robí ho s nadšením, je to dobrá pôda pre vznik kreatívnych nápadov. Svoju prácu robíme dobre iba vtedy, ak sme pre ňu naozaj zapálení a robíme ju dlhodobo s radosťou.

Naopak, toto nadšenie/zapálenie môže vyprchať. V tejto branži pracujú na plné obrátky hlavne naše mozgy, čo je veľký nátlak na psychiku. Často sa stretávame s ASAP, URGENT mailami, deadline je svätý a stres sa hromadí a prenáša veľmi ľahko. Často nastáva vyhorenie a hľadáme úniky z patovej situácie. Práve tieto elementy ničia kreativitu a chuť vymýšľať nápady. A práve tomu sa chceme vyhnúť. 🙂

via GIPHY

 

ČO HOVORIA DÁTA?

V roku 2019 vznikol prieskum od spoločnosti Fishbowl, kde sa dopytovali ľudí z reklamných a PR agentúr na otázky ohľadom syndrómu vyhorenia. Čísla sú alarmujúce. Až 65 % z dopytovaných priznalo, že aktuálne pociťujú príznaky syndrómu vyhorenia. Ako potom môžu takto prácou unavení ľudia vymýšľať kreatívne nápady? O závažnosti témy hovorí aj to, že WHO v roku 2019 označila syndróm vyhorenia za lekársku diagnózu.

A čo stres? Ako veľmi sme mu vystavení? Prieskum od Paychex ukázal, že sú marketéri až 3,84 dna v strese za pracovný týždeň. V prepočte je to viac ako 75 % pracovného času.

Oxfordská univerzita sa zaoberala spokojnosťou zamestnancov a jej vplyvom na výsledky. Tí, ktorí odpovedali, že sú spokojní v zamestnaní, boli aj produktívnejší. Zároveň sa ukázalo, že sú lepšími lídrami, lojálnejší a dokonca aj kreatívnejší.

Spokojnosť a pozitívne nastavenie v práci ovplyvňuje teda aj výsledky zamestnanca. Ak chce byť agentúra úspešná, nemala by pracovať len na čo najlepších výsledkoch z jednotlivých zadaní, ale aj na svojich zamestnancoch.

via GIPHY

ČO SME SI VYSNÍVALI

Povedali sme si, že napriek tomu, aký je vyhorenie častý problém v našej branži, tak sa mu venuje minimum pozornosti. V rámci projektu www.zapaleni.sk preto chceme nielen poukazovať na tento problém, ale aj chceme riešiť to, ako vyhoreniu predísť či ako ho minimalizovať. Ak to dopomôže k spokojnosti kolegom, klientom, kamarátom z branže a čo i len pár super nápadom, stojí to za to. 🙂

V rámci podcastu Marketing bez obalu máme špeciálne časti, v ktorých za venujeme tejto téme, či už z pohľadu toho, ako sa zapáliť viac pre prácu, alebo si pozývame odborníkov na túto tému. Psychologička Denisa Zlevská nám napríklad spravila výživný inspiration camp a potom sa o dôležité veci podelila aj v podcaste.

Ak niekedy zúrivo ďobete do počítača, možno vás poteší náš zapalený chrome plugin. Ten vám ako doplnok do webového prehliadača každý deň pripomenie, aby ste sa napili vody (aj to dokonca pomáha kreativite), zamudruje hláškami, ktoré síce dobre poznáme, ale zabúdame na ne alebo ponúkne špeciálne playlisty.

Jedným z pilierov TRIADu je to, že nám záleží. Či už na nás navzájom, na dobre odvedenej práci, ale aj na kamarátoch z branže či klientoch. Veríme, že aj takto môžeme dopomôcť k tomu, aby mala slovenská reklama ešte lepšie podhubie, kde sa rodia super nápady.

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám