| Kollča
Využite Pokémon Go vo vašich reklamách
Šialenstvo Pokémon Go neprestáva. Skôr naopak. Tvorcovia makajú na plné obrátky, aby stíhali vlnu ošiaľu a sprístupnili aplikáciu na celom svete. Slovensku, ako aj iným európskym krajinám, sa cez víkend rozžiarili očká oficiálnym sprístupnením. Aplikáciu môžete sťahovať z iTunes a Google Play. 🎉
Niekto je z toho už na prášky a má príznaky alergie, iní prepadli mánii a lovia všade vo voľnom čase. Naskočte na vlnu a oslovte vašu cieľovú skupinu netradične. Prečítajte si 7 strategických tipov, ako na to.
1) Poké Stop u vás
Pomenovanie Poké Stop je pre miesta, kde môžu nadšenci nájsť rôzne predmety: pokelopty, vajcia, elixíry… Očekujte každý kút vašej predajne. Možno práve vo vašej predajni ponúkate okrem klasických produktov aj takéto bonusy.
Krásne to využila aplikácia Yelp. Pôvodne slúži na lokálne vyhľadávanie rôznych služieb a predajní. Nedávno však zverejnila nový filter “PokéStop Nearby”, čo môže výrazne ovplyvniť obľúbenosť aplikácie.
Pokémaniakov môžete osloviť aj priamo na mieste. Nie je nezvyčajné, ak na Poké Stops nájdete niekoho, kto vám s radosťou predá power banky, aby ste mohli pokračovať v hraní aj napriek slabej baterky alebo nájdete “pokemart” s občerstvením.
2) Battle v telocvični
Rovnako, ako môžete lokálne využiť Poké Stop, tak aj telocvične (gyms) sú veľmi atraktívne. Nachádza sa takáto telocvičňa u vás alebo za rohom? Výborne! Usporiadajte battle v podobe eventu a áfterku potom pripravte u vás. Prečo by mali hráči prísť práve na tento battle? Vymyslite víťazovi lákavú odmenu a zvýšte tak motiváciu zúčastniť sa.
3) Nalákajte ich
Poké Stops môžete vylepšiť tým, že v nich umiestnite Lure modul – návnadu. Nalákate tak Pokémonov z okolia a aj iných hráčov, čo je veľmi kľúčové. Máte šťastie a Poké Stop je na vašom prahu? Zorganizujte párty na tomto mieste pomocou takýchto návnad a prilákajte ľudí bližšie k vám. Takéto balíčky sú finančne nenáročné a môžete tak osloviť práve vašu cieľovku. Návnada trvá len 30 minút. Tak si zvážte, koľko si ich nakúpite a ako využijete čas vo svoj prospech. Využitie nájdete v nákupných centrách, múzeách, športových halách a pod. Lure modulov sa u nás veľmi šikovne ako prvý chytil Aupark Shopping Center.
4) Staňte sa súčasťou tímu
V aplikácii si volíte tím, do ktorého chcete patriť. Na výber sú 3 typy:
- Team Mystic
- Team Valor
- Team Instinct
Každý z nich má vlastný charakter.
Prihovárajte sa špeciálne k tímom alebo priraďte svoju identitu jednému a staňte sa ich súčasťou. Možno vášmu brandu sedí práve jeden z nich.
5) Hon na Pokémonov
Vytvorte event so špeci cestou a plánovanými telocvičňami. Buďte tak organizátorom honu na Pokémonov. Vymyslite odmeny pre víťazov s podmienkou checkinu vo vašej predajni. Takéto naháňanie môže byť dobrý teambuilding. Rozdeľte sa do viacerých tímov, ktoré pretekajú a snažia sa dosiahnuť najviac bodov za určitý čas. Taká lasergame bez strieľania.
6) Využite negatíva
Ani tento špás nie je bez chybičiek krásy. Veľmi časté a zabraňujúce v hre je rýchle vybíjanie batérie. Na to zareagovali veľké reťazce, ktoré predávajú power banky, ale aj šikovníci, ktorí si chcú privyrobiť priamo pri pokéhunteroch. Samozrejme, zároveň to chce aj vylepšenie obalov a celého príslušenstva. 😉
Napriek tomu, že to je hra na mobile, v skutočnosti je fyzicky náročná, ak chcete byť extra level. Preto napríklad taký Amazon ponúka ponožky, ktoré sú ideálne na dobrodružné pátranie po nových potvorách .
Hon uľahčujú nielen taxislužby, ale aj ľudia, čo si chú takýmto rozvážaním privyrobiť.
Ďalším negatívom sú mobilné dáta, ktoré vám utečú tak rýchlo, ako preletel posledný víkend. Ideálna príležitosť ponúknuť bonus pre svojich telekomunikačných klientov.
Jedným z najväčších a najsilnejších mínusov je bezpečnosť. Ľudia často zabúdajú, že sa pohybujú v reálnom svete a už teraz niektorí gameri utrpeli zranenia z nepozornosti. Ideálny čas pre poisťovne a ich špeciálne Pokebalíčky a rady.
7) Poké social media
Trendu sa chytilo veľa značiek a sociálne médiá kypia tipmi, trikmi, vtipnými kolážami. Je veľmi dôležité, aby mal message svoj insight a nevzniklo z toho bezideové postovanie, ktoré zanikne medzi ostatnými postami používateľov. Nižšie môžete vidieť prvé spojenie slovenských brandov s Pokémon Go. Niekto trafil do čierneho, niekomu to podľa mňa veľmi nevyšlo…
Fun facts na záver:
- Už teraz je zverejnená spolupráca Pokémon GO s McDonald. Každá návšteva bude buď PokéStop alebo telocvičňa.
- Bude sa dať obchodovať s pokémonmi – pravdepodobne pomocou NFC (Near Field Communication).
- A pre marketérov mám ešte jednu zaujímavú správu:
„SPONSORED LOCATIONS“ ARE SET TO COME TO THE APP SOON
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>