Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Februárový TRIADWATCH

Všetci single ľudia čítajte až do konca. Máme pre vás tip, ako randiť bezpečne nielen na Valentína. 😉

Ak nemáte čas na čítanie, môžete si novinky vypočuť pohodlne v podcaste.

Nefunkčné reklamy

Facebook spustil novú funkciu, vďaka ktorej si môžete pozrieť, či všetky nasadené reklamy bežia ako majú. Ak prídete na to, že vám niečo nefunguje, už budete vedieť či je problém u vás, alebo na strane Facebooku.

Spoiler alert: väčšinou je vraj chyba na strane Facebooku.

Nové štatistiky Facebook videí

Pochopiť výkonnosť našich videí na Facebooku bude o niečo jednoduchšie. Tento nový nástroj poskytne presnejší pohľad na to, odkiaľ prišli sledovatelia. Ponúkne viac tipov, na čo by ste sa mali sústrediť a ako používať získané dáta, aby ste zvýľili výkon videí a dosiahli stanovené ciele.

Niektoré tipy tvorcom od Facebooku sú však prekvapivé. Idú mierne proti logike a tomu, čo nám v realite funguje. Pozrieť si ich môžete tu.

Viac kontroly nad zobrazením reklám využívajúcich Custom Audiences

Facebook zvyšuje transparentnosť cielenia reklám. Pridáva prehľad o tom, kde a ako daný inzerent môže použiť vaše údaje, aby vás zasiahol svojou reklamou. Vy sa následne môžete rozhodnúť či zostanete vo všetkých jeho publikách, iba v niektorom, alebo v žiadnom.

V praxi to znamená, že pokiaľ má inzerent napr. jeden reklamný účet, pod ktorý spadá viac Facebook stránok, vy mu môžete zakázať, aby váš kontakt používal pre viac týchto subjektov naraz.

Map sticker v Stories

Instagram vyvíja nový sticker, ktorý vo výseku mapy ukáže, kde sa nachádzate.

Z bezpečnostných dôvodov nebude možné mapu priblížiť do detailov, aby nebolo možné zistiť úplne presnú adresu vašej polohy.

Direct správy vo webovej verzii

Instagram zavádza Direct Messages do webového rozhrania.

Fungovať majú rovnako ako na mobile. Budete môcť vytvárať nové konverzačné skupiny alebo komunikovať jeden na jedného. A to z okna správ alebo priamo z profilu používateľa. Správy môžete aj lajkovať dvojitým kliknutím a do konverzácie zdieľať fotky z počítača.

Na Stories už môžeme odpovedať gifkami

Stačí začať písať v textovom poli a ikonka fotoaparátu sa zmení na GIF ponuku z Giphy.

LinkedIn novinky pre pages

Pre stránky prináša LinkedIn nové fíčury:

  • Invite to follow – môžeme pozývať naše 1. stupňové spojenia, aby followli našu stránku
  • LinkedIn Live – live video ako nový formát postu
  • Post as a page member – môžete si vybrať, či chcete postovať ako stránka alebo ako osoba

Viac o tom nájdeš v tomto videjku.

Spotify plánuje storky

Stories majú pomôcť infleuncerom predstaviť svoje playlisty. Zatiaľ sa len testujú napr. u influencerky Summer Mckeen.

Rande cez Tinder bude bezpečnejšie

Aby sa používatelia cítili bezpečnejšie, Tinder prináša panic button. Kvôli tejto funkcii sa spája s Noonlight – emergency services app, ktorá umožňuje používateľom nenápadne notifikovať, že sa necítia bezpečne. Po stlačení buttonu, Noonlight pošle používateľovi správu s otázkou či je v bezpečí. Ak neodpovie, Noonlight mu skúsi zavolať. Ak ani tak neodpovie, aplikácia privolá na miesto záchranné zložky.

 

To ale pre tento mesiac nie je všetko. 26. februára štartujeme prvú Marketingovú talkshow s témou Kreativita vs. Efektivita. Vidíme sa v Campus Cowork. 😉

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Hľadáme sociálne cítiaceho copywritera! Niekoho, kto sa rád hrá so slovami, ešte radšej so značkami a riadi heslom - najprv zábava a až potom práca. Lebo, aby si mohol/mohla robiť cenami ovenčenú reklamu, musíš sa pri tom hlavne baviť. Prihlás sa tutaj :)

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám