Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

JANUÁROVÝ TRIADWATCH

Ani v roku 2020 nebude o novinky v social media svete núdza. Poďme teda na tie januárové.

MIGRÁCIE FOTIEK

V prvej polovici tohto roku plánuje Facebook uviesť nový tool, ktorý vám umožní premiestniť fotky alebo videá do Google Photos. Zvíťazili tak používateľské potreby nad konkurenčným bojom.

LEPŠIE ZOBRAZENIE REKLÁM NA FACEBOOKU

Facebook chce zaručiť, aby sa reklama nezobrazovala na miestach, kde to nie je adekvátne. Cieľom je poskytnúť väčšiu relevanciu obsahu.To znamená, že budeme lepšie kontrolovať umiestnenie našich reklám. Pozrime sa, akým spôsobom:

a) BLOCK LIST – vieme vytvoriť súbor s URL-čkami, na ktorých nechceme, aby sa zobrazovala naša reklama. Týka sa to teda Facebook Instant Articles.

V Business manageri si dokonca viete pozrieť prehľad doručovania reklamy.

b) WHITE LIST – táto možnosť sa zatiaľ len testuje. Tento zoznam by mal obsahovať povolené druhy obsahov v rámci in-stream video reklamy.

NOVÉ NÁSTROJE PRE NEZISKOVÉ ORGANIZÁCIE

1.) Samolepka vo Facebook stories – mal by fungovať na rovnakom princípe ako na Instagrame. Uvidíme, kedy to bude prístupné aj pre neziskovky u nás.

2.) Charitatívne živé vysielanie – Nastavíte si cieľovú sumu peňazí, ktorú chcete vyzbierať a spustíte livestream na Facebooku. Opäť je to však len v pláne.

3.) Donate button – Na Instagrame budú mať možnosť neziskové organizácie možnosť zvoliť tlačidlo „Donate“. Bola by to tak trvalá možnosť fundraisingu.

AR FILTRE MAJÚ OBMEDZENIE

Nedávno Facebook zamedzil pridávanie filtrov v rámci alkoholických značiek.

REPORTOVANIE REKLÁM NAPRIEČ AD ACCOUNTY

Všimli ste si, že v menu Business managera pribudla možnosť Ads reportov? Novinkou v tomto rozhraní je to, že viete na reportovanie navoliť viacero ad accountov a porovnať si tak rôzne metriky.

NAKUPOVANIE POČAS LIVESTREAMU

V minulých častiach ste sa dočítali o platobnom systéme Facebook pay, ale aj o tom, že Facebook chystá vlastnú kryptomenu. V náväznosti na to oznámili novinku o nakupovaní počas livestreamu.

MESSENGER KÓD KONČÍ

S rozvojom messenger botov prišli aj messenger kódy, ktoré ak ste naskenovali, dostali ste sa do messenger komunikácie. Messenger kamera už nepodporuje skenovanie týchto kódov. Nahradia ich pravdepodobne využívanejšie QR kódy.

ZMENY V MESSENGERI

Od 15. januára Messenger updatol svoje pravidlá. Pokiaľ máte bota alebo ho plánujete ho, overte si, či sú všetky funkcie stále dostupné. Viac info nájdete napríklad na http://blog.manychat.com.

Messenger môžu mať len tí ľudia, ktorí majú aj Facebook profil.

NOVÁ FEATURE REELS

Čoskoro vám v Instagram stories pribudne novinka REELS. Cieľom bude natočiť zábavné videá dlhšie ako 15 sekúnd. Nepripomína vám to náhodou TIK TOK? 🙂 Opäť využívajú trend z inej sociálnej siete. V Brazílii majú zatiaľ úspech.

AGE CHECKER NA INSTAGRAME

Ak sa budete chcieť zaregistrovať na Instagrame, musíte po novom zadať aj dátum narodenia.

TIK TOK MÁ PROBLÉMY

Nie je žiadne tajomstvo, že aplikácia TIK TOK je z Číny. Po prvom faux pas s politickou cenzúrou sa prevalilo ďalšie. Aktuálne riešia žalobu kvôli informácii, že TIK TOK odosiela dáta o používateľoch do Číny.

SUPER STICKERS NA YOUTUBE

Kreatori si môžu privyrobiť super stickermi. Používatelia si ich nakúpia a kreatori dostanú z toho podiel. Pre predstavu cenová hladina stickerov je od 0,99 centov do 50 dolárov.

TIP NA ZÁVER: Spravte výstupy čo najzdieľanejšie

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám