| Zuzana Martiniaková
Februárový TRIADWATCH
Všetci single ľudia čítajte až do konca. Máme pre vás tip, ako randiť bezpečne nielen na Valentína. 😉
Ak nemáte čas na čítanie, môžete si novinky vypočuť pohodlne v podcaste.
Nefunkčné reklamy
Facebook spustil novú funkciu, vďaka ktorej si môžete pozrieť, či všetky nasadené reklamy bežia ako majú. Ak prídete na to, že vám niečo nefunguje, už budete vedieť či je problém u vás, alebo na strane Facebooku.
Spoiler alert: väčšinou je vraj chyba na strane Facebooku.
Nové štatistiky Facebook videí
Pochopiť výkonnosť našich videí na Facebooku bude o niečo jednoduchšie. Tento nový nástroj poskytne presnejší pohľad na to, odkiaľ prišli sledovatelia. Ponúkne viac tipov, na čo by ste sa mali sústrediť a ako používať získané dáta, aby ste zvýľili výkon videí a dosiahli stanovené ciele.
Niektoré tipy tvorcom od Facebooku sú však prekvapivé. Idú mierne proti logike a tomu, čo nám v realite funguje. Pozrieť si ich môžete tu.
Viac kontroly nad zobrazením reklám využívajúcich Custom Audiences
Facebook zvyšuje transparentnosť cielenia reklám. Pridáva prehľad o tom, kde a ako daný inzerent môže použiť vaše údaje, aby vás zasiahol svojou reklamou. Vy sa následne môžete rozhodnúť či zostanete vo všetkých jeho publikách, iba v niektorom, alebo v žiadnom.
V praxi to znamená, že pokiaľ má inzerent napr. jeden reklamný účet, pod ktorý spadá viac Facebook stránok, vy mu môžete zakázať, aby váš kontakt používal pre viac týchto subjektov naraz.
Map sticker v Stories
Instagram vyvíja nový sticker, ktorý vo výseku mapy ukáže, kde sa nachádzate.
Z bezpečnostných dôvodov nebude možné mapu priblížiť do detailov, aby nebolo možné zistiť úplne presnú adresu vašej polohy.
Direct správy vo webovej verzii
Instagram zavádza Direct Messages do webového rozhrania.
Fungovať majú rovnako ako na mobile. Budete môcť vytvárať nové konverzačné skupiny alebo komunikovať jeden na jedného. A to z okna správ alebo priamo z profilu používateľa. Správy môžete aj lajkovať dvojitým kliknutím a do konverzácie zdieľať fotky z počítača.
Na Stories už môžeme odpovedať gifkami
Stačí začať písať v textovom poli a ikonka fotoaparátu sa zmení na GIF ponuku z Giphy.
LinkedIn novinky pre pages
Pre stránky prináša LinkedIn nové fíčury:
- Invite to follow – môžeme pozývať naše 1. stupňové spojenia, aby followli našu stránku
- LinkedIn Live – live video ako nový formát postu
- Post as a page member – môžete si vybrať, či chcete postovať ako stránka alebo ako osoba
Viac o tom nájdeš v tomto videjku.
Spotify plánuje storky
Stories majú pomôcť infleuncerom predstaviť svoje playlisty. Zatiaľ sa len testujú napr. u influencerky Summer Mckeen.
Rande cez Tinder bude bezpečnejšie
Aby sa používatelia cítili bezpečnejšie, Tinder prináša panic button. Kvôli tejto funkcii sa spája s Noonlight – emergency services app, ktorá umožňuje používateľom nenápadne notifikovať, že sa necítia bezpečne. Po stlačení buttonu, Noonlight pošle používateľovi správu s otázkou či je v bezpečí. Ak neodpovie, Noonlight mu skúsi zavolať. Ak ani tak neodpovie, aplikácia privolá na miesto záchranné zložky.
To ale pre tento mesiac nie je všetko. 26. februára štartujeme prvú Marketingovú talkshow s témou Kreativita vs. Efektivita. Vidíme sa v Campus Cowork. 😉
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>