
| Marika Tisoňová
SEPTEMBROVÝ TRIADWATCH
Ak opäť čítate tieto riadky, prešiel mesiac. Áno, letí to. Leto je už asi fuč, no novinky zo sveta sociálnych sietí je vždy viac a viac.
Na úvod vám položím hádanku:
Viete, čo má spoločné Princ George a Lil Pump?
Obaja patria do generácie Z. Aj keď sa možno zdá, že toho nemajú veľa spoločného, dáta sú dáta.
Ak ste si mysleli, že generácie spája vek, mýlite sa. Spájajú nás naše záujmy, povahové vlastnosti, správanie a ďalšie iné kritériá, ako napríklad čo jeme, pijeme, sledujeme či čítame.Ak však radšej počúvate ako čítate, páčenka, tu je náš nový podcast:
Shortcuts ej kej ej skratky
Facebook pracuje na novej pomôcke, vďaka ktorej si trošku zjednodušíme život. Shortcuts má byť akousi skratkou, kde nájdeme stránky, eventy či priateľov, ktorých sme vyhľadávali. Uvidíme, ako dopadne testovanie, možno sa novinky dočkáme už čoskoro.
Link sticker
Toľko sme zbierali 10K followerov, až nám to nakoniec bude na dve veci. Ale teraz vážne. Ruku hore všetci, ktorí tajne dúfali, že budú môcť využívať SWIPE UP. Od septembra sa postupne na Instagramových profiloch objavuje Link sticker, cez ktorý sa môžu vaši sledovatelia prekliknúť, kam si poviete. Je to trochu zmena pre značky, ktoré boli zvyknuté využívať swipe up a musia prejsť na link sticker, no skvelá správa pre všetkých micro influencerov.