| Marika Tisoňová
AUGUSTOVÝ TRIADWATCH
Leto je síce v polovici, no náš augustový TRIAD WATCH rozhodne nie je polovičný, ale plný zaujímavých noviniek zo sveta sociálnych sietí. Aktuality využijete či už ako používateľ, kreatívec alebo marketér. Nechce sa vám čítať? Nevadí. Pustite nás do uší:
Kampaňový generátor
Facebook chce pomôcť firmám novým nástrojom. Nájdete v ňom už pripravené assety, rôzne nápady a zdroje, z ktorých môžete čerpať a ktoré sú šité na mieru pre vašu firmu.
Nástroj ponúka tri rôzne sekcie:
- Campaign Ideas
- Data and Insights
- Resources
Môžete ich rovno použiť alebo sa nimi aspoň inšpirovať. Obsahuje aj „Organic post pack“, ktorý viete rovno použiť na svojej stránke. Dá sa predpokladať, že firmy nebudú chcieť využívať tie isté posty ako ostatní, avšak tento tool vám vie minimálne ukázať, ako na to. Celkom šikovné pre malé firmy, ktoré si takýto obsah nevedia samé vytvoriť.
Olympijské hry na Facebooku
Facebook dáva používateľom priestor vychutnať si hry aj na svojej platforme. Okrem špeciálnych AR filtrov nájdete na Facebooku aj novinku Games Hub. Obsahuje aktuálne novinky z Tokia, prehľad jednotlivých športov a tímov, zaujímavé informácie z histórie hier a tiež posty vašich priateľov alebo stránok, ktoré sledujete a ktoré by vás mohli zaujímať.
Online sebaobrana
Facebook bude ponúkať niekoľko online kurzov, na ktorých ženám vysvetlí, ako používať jednotlivé nástroje na platforme tak, aby sa tam cítili bezpečne.
Kurzy budú prebiehať v rôznych dátumoch a časoch, aby sa na ne prihlásilo čo najviac žien, ktorým by pomohli.
Prihlásiť sa alebo prečítať si viac môžete tu.