| Marika Tisoňová
SEPTEMBROVÝ TRIADWATCH
Ak opäť čítate tieto riadky, prešiel mesiac. Áno, letí to. Leto je už asi fuč, no novinky zo sveta sociálnych sietí je vždy viac a viac.
Na úvod vám položím hádanku:
Viete, čo má spoločné Princ George a Lil Pump?
Obaja patria do generácie Z. Aj keď sa možno zdá, že toho nemajú veľa spoločného, dáta sú dáta.
Ak ste si mysleli, že generácie spája vek, mýlite sa. Spájajú nás naše záujmy, povahové vlastnosti, správanie a ďalšie iné kritériá, ako napríklad čo jeme, pijeme, sledujeme či čítame.Ak však radšej počúvate ako čítate, páčenka, tu je náš nový podcast:
Shortcuts ej kej ej skratky
Facebook pracuje na novej pomôcke, vďaka ktorej si trošku zjednodušíme život. Shortcuts má byť akousi skratkou, kde nájdeme stránky, eventy či priateľov, ktorých sme vyhľadávali. Uvidíme, ako dopadne testovanie, možno sa novinky dočkáme už čoskoro.
Link sticker
Toľko sme zbierali 10K followerov, až nám to nakoniec bude na dve veci. Ale teraz vážne. Ruku hore všetci, ktorí tajne dúfali, že budú môcť využívať SWIPE UP. Od septembra sa postupne na Instagramových profiloch objavuje Link sticker, cez ktorý sa môžu vaši sledovatelia prekliknúť, kam si poviete. Je to trochu zmena pre značky, ktoré boli zvyknuté využívať swipe up a musia prejsť na link sticker, no skvelá správa pre všetkých micro influencerov.
Aký je tvoj vek?
Instagram táto otázka naozaj zaujíma. Po určitých obmedzeniach v nastaveniach reklám pod 18 rokov sa to snaží zistiť aj tak, že sa vás opýta, kedy máte narodeniny. Všetko najlepšie k zisteniu vášho veku. 🙂 Netreba byť však paranoidný, je to len pre naše dobro, aby mladistvým nezobrazovala obsah, ktorý pre nich nie je vhodný.
Kam s heštegmi?
Ak ste si niekedy kládli otázku, či dávať hashtagy do popisu alebo do komentára pod príspevkom, máme pre vás jasnú odpoveď. Rozhodne to nie je to isté. Hashtagy v popise totižto určujú zobrazenie vo vyhľadávaní. Hashtagy v komentári sa vám síce môžu páčiť viac, no nie sú relevantné.
Fotky v reels
Kto by čakal fotografie v reelsoch? Asi nikto. A práve v tom môže byť čaro prekvapenia. Nejaké statiky sa už v reelsoch objavili, a v niektorých momentoch môže ísť o zaujímavý moment vyrušenia a prilákania pozornosti. Vyskúšali ste už niečo podobné? Ide o obrátenú psychológiu, ktorá je nielen zaujímava, ale v dobre premyslených situáciách aj veľmi efektívna.
TikTok
Okrem ďalšej štatistiky o správaní používateľov TikToku, ktoré sú viac, než zaujímavé, si platforma pripravila aj online event. Ten bude o Tik Toku ako priestore pre kreativitu, ale aj o možnostiach propagácie a pod.
Registrovať sa môžete tu.
LinkedIn dáva zbohom storkám
Nie je všetko zlato, čo sa blyští. Takisto nie je každý tool to, čo bude fungovať na vašej platforme. To pochopil aj LinkedIn, ktorý sa zbavuje storiek. Z vlastného výskumu zistili, že ľudia majú záujem skôr o dlhodobejšie formáty, a preto chcú priniesť niečo konverzačnejšie.
A to je vše, přátelé, tadidadidaaaá. Ak vám bolo málo, pokojne si prečítajte staršie novinky tu.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>