Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Novembrový TRIADWATCH

Vianoce sú už za rohom, ale ešte netreba zaháľať. Prečítajte si, aké zlepšenia pribudli na sociálnych sieťach v novembri a aké sa ešte len chystajú.

Facebook

Facebook sa neustále snaží zatraktívniť stories (používate ich?) a v sponzorovaných Facebook storkách pridáva swipe up do messengeru. Ak ste si to už otestovali na Instagrame, tak viete, že je to super fíčurka na rýchly kontakt so zákazníkom.

 

 

 

 

 

 

Facebook sa v duchu hesla z F8 „Private“ zameriava oveľa viac na facebookové skupiny. Prinesie do nich aj reklamu, ktorá sa bude zobrazovať v mobilnom feede a aj monitoring kľúčových slov. Admin skupiny si bude môcť nastaviť upozornenia na vybrané slová. Vďaka tomu bude môcť v skupine eliminovať nežiaduci obsah, ktorý je proti pravidlám skupiny.

 

Facebook upratuje aj verifikácie a rozhodol sa zrušiť šedé badge, ktoré komunikovali autenticitu malých biznisov. Značky a celebrity sa nemusia báť, modré badge zostávajú.

 

 

 

 

 

 

Sledujete ešte zúfalo nízku organiku, na ktorú nie je žiaden spoľah? Tak to mizerné číslo bude ešte nižšie, pretože Facebook sa rozhodol spresniť túto metriku a odstrániť duplicitné organické videnia rovnakej osoby.

Livestream sa tiež dočkal zlepšenia. Video si budete môcť nahrať nanečisto dopredu či orezať ho na začiatku a na konci. Maximálna dĺžka je až 8 hodín, čo ponúka široké pole možností.

Instagram

Platforma Spark AR Studio umožňuje vytváranie Instagram Stories s vlastnými filtrami rozšírenej reality. Instagram priniesol aj galériu vytvorených efektov, s ktorými sa aktuálne zabáva 1 miliarda používateľov.

Nakupovanie na Instagrame dosiahlo ďaľší míľnik a prichádza rozšírená realita. Vyskúšajte si svoje okuliare či rúž priamo v appke, kde si ho môžete aj zakúpiť. To robí z Instagramu plnohodnotný predajný kanál, nakoľko už nepotrebujete byť presmerovaný na e-shop.

Ďalšia zaujímavá fíčurka z Instagram storiek je Product launch reminder. Chystáte sa uviesť na trh nový produkt? Umiestnite do storiek badge, ktorý to všetkým pripomenie. Používateľ si môže nastaviť upozornenie, ktoré mu oznámi, že produkt je už dostupný. Funkcia umožňuje zobrazenie detailov o produkte a tiež aj zakúpenie priamo na Instagrame.

Spropagovať event na Instagrame vám teraz uľahčia Invitation stickers. Tie si len nalepíte do storky, zverejníte potrebné info o evente a vaši followeri vám budú môcť dať hneď vedieť či sa zúčastnia.

Instagram direct konečne aj vo webovej verzii. Odpisovať fanúšikom budete môcť pohodlne z klávesnice notebooku, čo vám uľahčí community management pri väčších značkách.

Tak čo, na ktorú novinku sa tešíte najviac?

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.