Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

JÚNOVÝ TRIADWATCH

Jún priniesol naozaj obrovské horúčavy a okrem toho ešte horúcejšie novinky. V článku nájdete niekoľko z nich. A ak sa chcete vychillovať niekde na lehátko a pustiť si nás radšej do uší, nech sa páči, s Majči sme nahrali aj podcast:

 

Chcete radšej čítať? Tak poďte!

 

Facebook

Firemné správy v Messengeri

Facebook chce, aby firmy zlepšovali svoje vzťahy so zákazníkmi, a preto prináša novú možnosť pri ich kontaktovaní.

Keď si človek po novom bude vyberať, ako ho má firma osloviť, bude mať na výber aj možnosť Facebook Messenger. Môže to byť celkom cool mať všetko pekne pokope v Messengeri – kamošov, rodinu aj zrušenaú objednávka – či nie?

Zdroj: Social Media Today

 

POZOR!!! HOAX!!!

Ak vkročíte na stránku, ktorá opakovane šírila dezinformácie, budete na to upozornení šikovným pop-upom.

Bude sa to týkať stránok, ktoré boli takto označené špeciálnym Facebook tímom fact-checkerov.

Facebook zároveň zvýšil penaltovanie pre takéto stránky. Chce bojovať proti dezinformáciám v online priestore.

Určite to do veľkej miery pomôže, no zarytí fanúšikovia týchto stránok budú pravdepodobne plakať, že PRAVDA JE LEN JEDNA! AMERICKˇI FEJSBUK NAS KLAME! ZDIELAYTE KIM NESMAZU!

 

Zdroj: Social Media Today

Už aby sme boli všetci zaočkovaní

Facebook pre to aj niečo robí, no len v USA a UK.

Napríklad pridal nový rámček, aby sa ľudia pochválili s tým, že sa zaočkovali. Narozdiel od bežného rámčeka sa z neho bude dať prekliknúť na kontakt na najbližšie očkovacie centrum a objednať sa. Facebook verí, že tak motivuje aj ďalších – veď keď sa dal zaočkovať Fero, dám sa aj ja.

Síce to na Slovensku nevyužijeme, ale je to veľmi zaujímavé.

 

Zdroj: Social Media Today

Susedský hood v ďalšej fáze

Facebook v októbri v Calgary testoval tool, ktorý by mal spájať ľudí lokálne.

To znamená, že si v špeciálnej skupine viete zdieľať informácie o lokálnych službách, firmách, prírode, proste o čomkoľvek.

Testovanie prešlo do ďalšej fázy – už je rozšírený do viacerých regiónov po celej Kanade.

To znamená, že možno raz aj u nás?

Zdroj: Social Media Today

Instagram

Schovával storky!

Ale nie na SVK… YES!

Zatiaľ….! Ups.

Stala sa taká vec, že sa niektorí ľudia v Palestíne sťažovali, že Instagram zámerne schováva info o tom, čo sa tam deje. Instagram sa ospravedlnil za to, že ovplyvnil tok dôležitých informácií. Vraj nešlo o obsah, ale o to, že testujú zrušenie dosahu storiek s prezdieľanými postmi. Už to vypli, ale teda len dočasne.

To, že Instagram nechce, aby ľudia robili dvojitý obsah, sme si spomínali už v aprílovom TRIADWATCHi. Instagram chce takto pristrihnúť krídla storkám s prezdieľanými postmi.

 

Zdroj: Social Media Today

Reelsy vs. Tiktoky

Asi to bola len otázka času, či?

Videám s vodoznakmi odzvonilo a reach budú mať takéto videá veľmi chudobný alebo žiadny.

Vyzerá to tak, že úspechy tiktokov na Instagrame skončia.

Zhodou okolností som to teda vyskúšala. Mala som až 1 pozretie a to len od seba. 😀 Šupla som to na storku a rátalo to len ľudí, ktorí si tú storku pozreli. Nikto navyše, žiadny organický dosah.

HA! Nakoniec si ten TikTok stiahnete všetci! <3

Zdroj: @mosseri

Reel a IGTV štatistiky

Instagram chce pomôcť tvorcom – tí si budú môcť pozrieť štatistiky už aj na Reels a IGTV.

Influenceri aj značky uvidia, ako sa ich obsah správa na sociálnych sieťach, a budú tak vedieť zefektívniť svoju tvorbu.