Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Februárový TRIADWATCH

Chrípkové obdobie je v plnom prúde. Takže, ak ťa choroba na pár dní vyradila z bežného rytmu, nezúfaj. Všetko podstatné, čo sa posledné týždne udialo vo svete social media, nájdeš nižšie.

FACEBOOK

LOL, to nemyslíš vážne 😀

Ale áno! Facebook sa stále snaží zaujať teenagerov, a tentokrát pomocou feedu s memečkami, gifkami a vtipnými videami. Tento content bude vraj ťahať z Facebook stránok s memečkami.

* Zatiaľ je to len v testovačke u malej skupinky stredoškolákov.

Zdieľanie eventov do Facebook stories

Chceš prilákať ľudí na svoj event alebo upozorniť na nejaký kam sa chystáš? Už to môžeš urobiť priamo cez Facebook story. Jednoducho do nej event zazdieľaš a používatelia môžu odpovedať na svoju účasť/neúčasť na udalosti priamo tam.

Zrejme to platí len pre osobné profily a nie business profily. Múdrejší budeme, keď to príde do platnosti aj k nám. Zatiaľ sa to klasicky testuje u vyvolených.

Vymazávanie postov v skupine

Keď v skupine niekto uverejní príspevok, ktorý tam z nejakého dôvodu nepatrí, admin môže takýto post vymazať. A teraz dotyčnému môže dať vedieť, prečo sa tak stalo, pomocou niekoľkých predpripravených možností.

Facebook skupiny s novými pravidlami

Už žiadne pridávanie do skupín, kde nechceš byť. Odteraz môžeš byť do skupiny len pozvaný a sám sa rozhodneš či pozvánku prijmeš.

Zároveň Facebook upozorňuje, že zo skupín, ktoré vôbec nenavštevujeme, budeš odstránený, resp. budeš presunutý na invite list a musíš pridanie do skupiny prijať.

CTA vo Facebook príbehoch

Facebook spustil pre stránky nový set CTA stickerov vo Facebook stories, ktorý môže efektívnejšie motivovať používateľov k akcii, ktorú chceme dosiahnuť.

Facebook sprísni kontrolu vizuálneho obsahu

Facebook pokračuje v boji proti zavádzajúcemu a nebezpečnému obsahu. Tentokrát sa zameral na vizuálny content a vyvíja nástroje na kontrolu fotiek a videí.

Nová technológia využíva optické rozpoznávanie znakov v obrázkoch. Pokiaľ systém niečo podozrivé odhalí pošle to na kontrolu.

Facebook uvažuje o prepojení Messaging platforiem

Facebook plánuje navzájom prepojiť platformy Messenger, WhatsApp a Instagram, v rámci priameho písania správ medzi používateľmi. Fungovalo by to tak, že pri písaní správy na Messengeri si môžeš zvoliť, kam chceš správu poslať.

Celkom fajn, ak len tvoja mamka používa napr. WhatsApp a nechce sa ti ho kvôli tomu inštalovať. 😀

Facebook podcast

Facebook si už druhý mesiac fičí na podcaste. Nájdeš ho pod názvom Three and a Half Degrees – The Power of Connection na Apple Podcasts/ Google Podcasts / Spotify/ Stitcher/ TuneIN. Tak čo, kedy si ho vypočuješ?

INSTAGRAM

Platené stories do 60 sekúnd

Platené insta storky sa dočkali dlhšieho formátu a odteraz môžeme boostovať videá dlhé do 60 sekúnd.

Postovanie na viac účtov

Instagram nám ponúka možnosť pri publikovaní postu uverejniť ho na viac našich účtov naraz.

Bacha, aby si omylom svoj osobný content nepostol aj u klienta. 😀

Alternatívny text

Pri publikovaní postu na IG vieme zadať alternatívny text pre ľudí s poruchami zraku.

Zo sponzorovaného postu priamo do Messengeru

Na Instagrame pribudla nová možnosť pri optimalizovaní reklamy – priame správy.

Používateľ sa teda môže priamo zo sponzorovaného postu prekliknúť do Messengeru a poslať nám správu.

Stories budú mať svoju URL

Instagram testuje novú funkciu, vďaka ktorej budú príbehy zdieľateľné aj mimo Instagram.

Dostanú totižto svojú vlastnú URLku, ktorú už môžeš používať dle libosti. IG takto hľadá spôsob, ako ešte zvýšiť reach a engagement príbehov. No konečne!

YOUTUBE

Na Youtube už swipujeme

Na YouTube sa medzi videami vieme posúvať swipovaním ako na IG stories. Pri takomto prezeraní videí ti Youtube ponúka za sebou tematicky podobné videá alebo videá od rovnakého autora.

LINKEDIN

Už si neboostneme?

Údajne od 1. 1. 2019 LinkedIn nepovolí reklamu, ktorej obsah je v slovenčine. Je to naozaj tak? My sme to skúšali a reklama nebola schválená.

Bonus

Na Twittri si vyberieš zobrazenie feedu

Twitter priniesol novinku, na základe ktorej si môže používateľ sám zvoliť medzi zobrazením populárnych tweetov (na základe algoritmu) a chronologickým zobrazením.

Ošiaľ menom TikTok

TikTok (predtým Musical.ly) je appka na zdieľanie krátkych videí. Od augusta sa jej podarilo dosiahnuť 12 miliónov stiahnutí a posledné týždne spôsobila menší ošiaľ aj medzi slovenskými teenagermi, ktorí na svojich videách dosahujú vysoký počet videní a engagementu (cháp desiatky a niektorí aj stovky tisíc).

Appka už testuje aj možnosť reklamy.

Pochváľ sa, čo pozeráš

Netflix spustil novú fíčuru, ktorá má pomôcť ľahšie preniesť ich brand do online komunikácie svojich fanúšikov.

Používatelia Netflixu tak môžu z appky zdieľať obľúbené seriály/filmy do svojich storiek na IG.

Tak to je za január všetko kamoši a papajte vitamíny. 😉

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - V Agentúre roka máme voľné miesto pre Social Media človeka, ktorý už vie, ako sa táto práca robí a má s ňou aspoň 2 roky skúseností. Ak to chceš skúsiť, šup, toto miesto nebude dlho voľné :)  Prihlás sa!

ACCOUNT DIRECTOR -a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám