Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Back to the 2018 – TRIADWATCH #18

Rok 2018 sa postaral o to, aby sa socialisti opäť nenudili. Kopec zmien a noviniek občas vystriedalo aj pár failov z dielne Instagramu alebo Facebooku. Poďme sa teda pozrieť na to, čo nás postretlo za posledný mesiac na sociálnych sieťach.

FACEBOOK

Je to overené, vážení.

Táto novinka fičí už aj na slovenských stránkach. Pri článkoch sa vám zobrazuje symbol „i“. Po jeho kliknutí vidíme všetky možné informácie o danej stránke, ktorá článok zdieľa.

K čomu to je? Facebook chce takto zabrániť falošným správam a dáva používateľovi jednoduchý nástroj, ktorým si môže overiť relevantnosť stránky a jej obsahu.

Vymažte svoju minulosť! (v Messengeri)

Táto novinka patrí k tým obľúbeným.
Tiež ste niekedy nadránom v bare niekomu poslali správu, ktorú by ste najradšej vymazali? Facebook vypočul naše prosby a šupol túto vec do Messengera. Po 10 minútach od odoslania ich budete môcť slobodne vymazať a ostanú navždy v zabudnutí.

Jednoduchšie moderovanie komentárov

V súčasnosti si môžeme vyfiltrovať rôzne slová, ktoré nechceme, aby sa zobrazovali v komentároch na našich business stránkach. Čoskoro sa však dočkáme jednoduchého nástroja, ktorý nás na timeline zbaví aj nechcených emoji.

Mimoriadne správy!

Na timeline sa nám občas zobrazí článok, ktorý už vôbec nie je aktuálny.

Aby sa používatelia dostávali rýchlejšie k novým správam, budú označené štítkom BREAKING.
Testy ukázali, že takéto články mali o 8 % viac preklikov a 10 % viac zdieľaní. Štítok dostanú správy, ktoré nie sú staršie ako 6 hodín.

INSTAGRAM

Voice trend pokračuje

Ako aj na Facebooku, tak aj na Instagrame už môžeme správy aj počúvať. Používate hlasové správy?

Predávanie produktov na Instagrame

Instagram predstavil budúcnosť nakupovania a hneď tromi novými spôsobmi

  1. Nákupná kolekcia – Do nákupnej kolekcie si môžete uložiť produkty, ktoré sa vám zapáčili pri browsovaní a chcete si ich pozrieť neskôr.
  2. Nákup cez video – Po kliknutí na konkrétne video sa vám zobrazia produkty, ktoré sa vo videu nachádzajú. Tie si môžete hneď kúpiť na e-shope alebo uložiť do kolekcie.
  3. Nákupné sekcie v business profiloch – Každý business profil si bude môcť vytvoriť svoj e-shop priamo na Instagrame.

Nový typ účtu na Instagrame?

Je to tak, no nebude pre každého. Bude sa volať Creators account a dostanú ho len veľké značky alebo influenceri. Bude obsahovať nové prehľady vývoja IG účtu a rôzne fíčury ako napríklad reagovanie na otázky LIVE.

YOUTUBE

Autoplay v appke

Aby ste sa vedeli lepšie rozhodnúť či si chcete pozrieť video, spustí sa vám už v náhľade pri browsovaní Youtube-om.

Youtube stories

Kanály sa tešia. Youtube konečne spustil storíčka, ako ich poznáme. Na rozdiel od tých z Instagramu vydržia vo feede až 7 dní.

Nie sú však pre každého. Táto funkcia je prístupná len kanálom s 10 000 subscribermi.

To je za rok 2018 všetko 🙂

Som zvedavý, čo prinesie rok 2019. Všetkým socialistom prajem pevné nervy. Čaute.

 

 

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - V Agentúre roka máme voľné miesto pre Social Media človeka, ktorý už vie, ako sa táto práca robí a má s ňou aspoň 2 roky skúseností. Ak to chceš skúsiť, šup, toto miesto nebude dlho voľné :)  Prihlás sa!

ACCOUNT DIRECTOR -a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám