Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Augustový TRIADWATCH

Povedzme si úprimne, leto je už nenávratne preč, kúpaliská zívajú prázdnotou a školské lavice praskajú pod návalom „nových“ kníh. Nenechajme v tom tie školopovinné chúdence samé a poďme sa niečo naučiť aj my. Urobte si kávu, začíname…

FACEBOOK

Tab termíny

Ste vlastníkom stránky, ktorá ponúka napríklad kadernícke alebo reštauračné služby? Výborne. Ako admin tejto stránky si môžete nastaviť svoju službu, jej trvanie a cenu. Cez tento tab si u vás ľudia zároveň budú môcť službu objednať a neskôr im príde pripomienka, aby na objednaný termín nezabudli. Super, nie?

 

Mentorships v skupinách

Aj vy ste si veľakrát povedali, aké skvelé by bolo, keby ste sa mohli učiť online od odborníkov a ešte k tomu zadarmo? V tom prípade je tu pre vás Mentorships. Ten spája odborníkov na konkrétne témy s ľudmi, ktorí sa v nej potrebujú vzdelávať.

Prioritize delivery

FB v rámci testovania skúša možnosti optimalizácie cielenia podľa toho, čomu sa stránka venuje. Napr. ak sa stránka venuje cestovaniu, viete cieliť reklamu hlavne na tých, ktorí na základe správania spadajú do skupiny potenciálnych cestovateľov a plánujú vycestovať.

 

Avatar stickers

Vytvoriť si vlastného avatara je snom každého užívateľa Facebooku. Pomyslel si Mark a začal testovať nové stickers.

Plánovanie aktivít v evente

Skvelá možnosť pre rôzne festivaly, koncerty alebo konferencie. Vďaka tomu si budete môcť naplánovať, čo sa bude diať počas vášho eventu. Napríklad, aké koncerty alebo prednášky prebiehajú v danej hodine.

Frequency cap

Ak vás otravujú reklamy, ktoré ste videli už milionkrát a ešte milión prvý znova, tak práve vám svitá na lepšie časy. FB spustil Frequency cap, vďaka ktorému si viete nastaviť frekvenciu zobrazovania vašej reklamy užívateľovi. Tak, koľkokrát mu ju ukážeme?

Verifikácia page priamo na FB

Na stránke budete vedieť požiadať o overenie jednoducho priamo cez nastavenia. Skúšali ste už? Prešlo? 🙂

Ak ste to ešte neskúšali, postup je veľmi jednoduchý:

 

  1. kliknite na nastavenia
  2. kliknite na Všeobecné nastavenia a potom na Verifikácia stránky
  3. kliknite a začnite podľa pokynov vypĺňať potrebné políčka 🙂

Odkazy vo FB stories

Používa ich niekto? FB si myslí, že áno, a preto ich stále zlepšuje. Najnovšie testuje pridávanie odkazov, vďaka ktorým môžete kamošov odkázať priamo na web, ktorý chcete. Zároveň, by ste už mali vaše firemné stories vidieť aj priamo vo vašom profile.

Call to action buttony

Podľa toho, čomu sa vaša stránka venuje si môžete vybrať nový call to action button. Užívatelia si tak budú môcť jednoduchšie rezervovať stôl, objednať sa na termín, prekliknúť na web alebo napísať vám správu.

 

Playable ads

Túto možnosť určite ocenia tí, ktorí si sťahujú nové a nové video hry a radi by ich otestovali ešte predtým, ako si ich stiahnu. Firmy, ktoré túto formu reklám už otestovali potvrdli až o 40 % nižšie náklady za jedného hrajúceho užívateľa.

 

Brand Collabs Manager

Nová platforma pre infulencerov, ktorá pomáha firmám jednochšie sa s nimi spojiť. Influenceri sa doň môžu zaregistrovať a budú mať pod svojim menom zverejnený:

  • počet fanúšikov
  • kategóriu publika
  • percentuálnu zhodu, ktorá bude ukazovať zhodu s vašou značkou.

Message

Matt Navarra tvrdí, že Facebook tvrdí, že testuje nahradenie Share buttonu rovno Message buttonom.

 

Poslednou, ale nie menej dôležitou novinkou z Facebooku, je možnosť zistenia toho, koľko času trávite na sociálnych sieťach. Chcete to vôbec vedieť? Tí najodvážnejší si túto štatistiku môžu pozrieť priamo v nastaveniach stránky v sekcii „Váš čas na Facebooku“. My, povolaním socky a menej odvážni, môžeme zostať žiť v sladkej nevedomosti.

INSTAGRAM

Lokálne zobrazovanie stories

Ste globálny brand? V tom prípade vás poteší, že Instagram testuje zobrazovanie stories podľa krajiny.

Influencer tool

Hľadáte najlepšieho influencera pre váš brand? Nájdete ho tu: https://hypeauditor.com/top-instagram/all/slovakia/

 

Dvojitá autorizácia

Instagram vytvára dvojfaktorový overovací systém, ktorý nebude využívať vašu SIM kartu. Mal by fungovať na základe tretích strán.

Odporúčaný obsah

Instagram testuje novú funkciu Odporúčaný obsah. Tieto odporúčania sú založené na ľuďoch, ktorých sledujete, na postoch a videách, ktoré srdiečkujete.

FYI

Vedeli ste, že Instagramu za posledný rok pribudlo viac užívateľov, ako má celý Snapchat dohromady? Ale nesmejeme sa mu.

 

SNAPCHAT

BOUNCE

Snaha sa vraj cení a Snapchat sa snaží. Vytvoril Bounce a.k.a Boomerang. Wuaaaaaaa

Hudobné gifká

Pustime si gifká, povedali…

 

A to je vše přátelééééé. Už ste múdri, kávu ste si vypili, tak choďte pracovať.

 

 

 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám