| Dominika Kotlárová
Augustový TRIADWATCH
Povedzme si úprimne, leto je už nenávratne preč, kúpaliská zívajú prázdnotou a školské lavice praskajú pod návalom „nových“ kníh. Nenechajme v tom tie školopovinné chúdence samé a poďme sa niečo naučiť aj my. Urobte si kávu, začíname…
Tab termíny
Ste vlastníkom stránky, ktorá ponúka napríklad kadernícke alebo reštauračné služby? Výborne. Ako admin tejto stránky si môžete nastaviť svoju službu, jej trvanie a cenu. Cez tento tab si u vás ľudia zároveň budú môcť službu objednať a neskôr im príde pripomienka, aby na objednaný termín nezabudli. Super, nie?
Mentorships v skupinách
Aj vy ste si veľakrát povedali, aké skvelé by bolo, keby ste sa mohli učiť online od odborníkov a ešte k tomu zadarmo? V tom prípade je tu pre vás Mentorships. Ten spája odborníkov na konkrétne témy s ľudmi, ktorí sa v nej potrebujú vzdelávať.
Prioritize delivery
FB v rámci testovania skúša možnosti optimalizácie cielenia podľa toho, čomu sa stránka venuje. Napr. ak sa stránka venuje cestovaniu, viete cieliť reklamu hlavne na tých, ktorí na základe správania spadajú do skupiny potenciálnych cestovateľov a plánujú vycestovať.
Avatar stickers
Vytvoriť si vlastného avatara je snom každého užívateľa Facebooku. Pomyslel si Mark a začal testovať nové stickers.
Plánovanie aktivít v evente
Skvelá možnosť pre rôzne festivaly, koncerty alebo konferencie. Vďaka tomu si budete môcť naplánovať, čo sa bude diať počas vášho eventu. Napríklad, aké koncerty alebo prednášky prebiehajú v danej hodine.
Frequency cap
Ak vás otravujú reklamy, ktoré ste videli už milionkrát a ešte milión prvý znova, tak práve vám svitá na lepšie časy. FB spustil Frequency cap, vďaka ktorému si viete nastaviť frekvenciu zobrazovania vašej reklamy užívateľovi. Tak, koľkokrát mu ju ukážeme?
Verifikácia page priamo na FB
Na stránke budete vedieť požiadať o overenie jednoducho priamo cez nastavenia. Skúšali ste už? Prešlo? 🙂
Ak ste to ešte neskúšali, postup je veľmi jednoduchý:
- kliknite na nastavenia
- kliknite na Všeobecné nastavenia a potom na Verifikácia stránky
- kliknite a začnite podľa pokynov vypĺňať potrebné políčka 🙂
Odkazy vo FB stories
Používa ich niekto? FB si myslí, že áno, a preto ich stále zlepšuje. Najnovšie testuje pridávanie odkazov, vďaka ktorým môžete kamošov odkázať priamo na web, ktorý chcete. Zároveň, by ste už mali vaše firemné stories vidieť aj priamo vo vašom profile.
Call to action buttony
Podľa toho, čomu sa vaša stránka venuje si môžete vybrať nový call to action button. Užívatelia si tak budú môcť jednoduchšie rezervovať stôl, objednať sa na termín, prekliknúť na web alebo napísať vám správu.
Playable ads
Túto možnosť určite ocenia tí, ktorí si sťahujú nové a nové video hry a radi by ich otestovali ešte predtým, ako si ich stiahnu. Firmy, ktoré túto formu reklám už otestovali potvrdli až o 40 % nižšie náklady za jedného hrajúceho užívateľa.
Brand Collabs Manager
Nová platforma pre infulencerov, ktorá pomáha firmám jednochšie sa s nimi spojiť. Influenceri sa doň môžu zaregistrovať a budú mať pod svojim menom zverejnený:
- počet fanúšikov
- kategóriu publika
- percentuálnu zhodu, ktorá bude ukazovať zhodu s vašou značkou.
Message
Matt Navarra tvrdí, že Facebook tvrdí, že testuje nahradenie Share buttonu rovno Message buttonom.
Poslednou, ale nie menej dôležitou novinkou z Facebooku, je možnosť zistenia toho, koľko času trávite na sociálnych sieťach. Chcete to vôbec vedieť? Tí najodvážnejší si túto štatistiku môžu pozrieť priamo v nastaveniach stránky v sekcii „Váš čas na Facebooku“. My, povolaním socky a menej odvážni, môžeme zostať žiť v sladkej nevedomosti.
Lokálne zobrazovanie stories
Ste globálny brand? V tom prípade vás poteší, že Instagram testuje zobrazovanie stories podľa krajiny.
Influencer tool
Hľadáte najlepšieho influencera pre váš brand? Nájdete ho tu: https://hypeauditor.com/top-instagram/all/slovakia/
Dvojitá autorizácia
Instagram vytvára dvojfaktorový overovací systém, ktorý nebude využívať vašu SIM kartu. Mal by fungovať na základe tretích strán.
Odporúčaný obsah
Instagram testuje novú funkciu Odporúčaný obsah. Tieto odporúčania sú založené na ľuďoch, ktorých sledujete, na postoch a videách, ktoré srdiečkujete.
FYI
Vedeli ste, že Instagramu za posledný rok pribudlo viac užívateľov, ako má celý Snapchat dohromady? Ale nesmejeme sa mu.
SNAPCHAT
BOUNCE
Snaha sa vraj cení a Snapchat sa snaží. Vytvoril Bounce a.k.a Boomerang. Wuaaaaaaa
Hudobné gifká
Pustime si gifká, povedali…
A to je vše přátelééééé. Už ste múdri, kávu ste si vypili, tak choďte pracovať.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Do domčeka na Devíne hľadáme nového člena tímu - Junior Full-Stack Developera, čo sa rád učí novým skills a nebojí sa nových výziev - možno si to práve ty!