| Zuzana Martiniaková
MARKETING LEADERS #2: Diana (Macudzínska) Golanová z adidasu
Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.
S Dianou (Macudzínskou) Golanovou som sa rozprával predovšetkým o jej 10 ročnom pôsobení pre značku adidas kde začínala ako category manager a končila a marketing director pre 7 krajín s vyše 100 ľudmi pod sebou.
Okrem iného sa dozviete: – ako začať v marketingu naozaj od úplného začiatku a prečo je to dobre – prečo je vynaliezavosť jednou z najdôležitejších vlastností marketéra – ako funguje značka adidas v globále aj tu v našich podmienkach – kde získate medailu z bulšitovania a či ju treba – ako adidas pristupuje k fashion a sports marketingu a čo je tam dôležité – ako a či sa dá toto všetko skĺbiť s materskou
Užívajte 😉
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.