Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Svet reklamy sa stále točí

Pred pár dňami sa odovzdávali Zlaté klince a symbolicky sa tak ukončil kreatívny rok v marketingu. Lenže v reklame sa kolieska neustále točia. Možno až prirýchlo, ako som spomínal naposledy. A hoci september patrí radosti z piatich klincov, v tom istom mesiaci sme stihli dať von týchto päť zaujímavých spotov. Pozrite sa.

Nikdy neviete kedy

 Pre nášho klienta Novartis sme spustili televíznu kampaň venovanú zvyšniu pozornosti pred infarktom myokardu. Vieme o ňom všetci, no často o ňom vieme viac mýtov ako reálnych faktov. Čo ho spôsobuje a ako sa prejavuje? Nebezpečenstvo infarktu je práve v tom, že sa nijako vopred nehlási. Nemá, žiadne viditeľné príznaky. Jeden okamih vám nič nie je, druhý už ležíte v nemocnici.

Presne to bola naša stratégia a idea: vytiahnuť túto neočakávanosť a motivovať ľudí, aby sledovali to čo môžu – hladinu svojho LDL cholesterolu. Naším nápadom bolo zorganizovať klasickú hollywoodsku dramaturgiu. Nechať diváka báť sa o hlavného hrdinu a keď je už všetko okey, vtedy nečakane udrieť.

Pozrite si, ako si s tým poradil tým kaskadérov, režisér Jonáš Karásek a produkcia Protos.

Spievate si pesničky nahlas?

Všetci, čo si spievate svoje obľúbené hity, dajte ruku hore. Všetci, myslel som si. Je to našou prirodzenou náturou. Ale všimli ste si, čo sa s vami deje v tom okamihu? Nie? No tak sa pozrite, zaznamenali sme to spolu s Marekom Partyšom a produkciou Protos. Fotku z titulky urobil Tomáš Pospíchal.


Kampaň „Ľudia sú rádio“ je omnoho väčšia ako iba tv spot. Má krásny uletený viuál a silnú digitálno-influencerskú podporu. Vrátim sa však ešte k myšlienke kampane. Veľmi sme sa tešili, že Fun rádio nám dalo dôveru, aby sme oprášili ich imidž rádia, ktoré je hudba a zábava zároveň. Vedeli sme, že chceme kampaň o hitoch, ktoré milujeme a že spôsob ako ju urobíme má byť fun.

 

Naozaj ekologická karta neexistuje

Téma enviro tu bude s nami na dlho a je to jedine dobre. Situácia si to vyžaduje. VÚB banka pokračuje vo svojej súvislej komunikácii zelených tém ďalšou konkrétnou produktovou inováciou. Prináša na trh plnohodnotnú kreditnú kartu bez plastov. Že to neexistuje? Peknú vizuálnu stránku priniesli Maroš Milčík a Reverse.

 

36 komnát inflácie

Inflácia je slovo s ktorým sa stretávame stále častejšie. Spolu s VÚB Bankou sme chceli dodať ľuďom nádej, že sa pred ňou dá brániť. Že nemusíme len tak sedieť v kúte a čakať čo sa stane. Aby sme to vedeli vyrozprávať v najnovšom televíznom spote, vyslali sme Peťu Polnišovú do šaolinského kláštora. Tam podstúpila náročný tréning s miestnymi majstrami bojových umení. Celé to na kameru zdokumentovala produkcia Globe a režisér Karel Janák. Vás čaká omnoho kratšia cesta. Stačí kliknúť na toto video.

Helicopter view

Keď príde na investovanie, dve veci sú pravdou. Je to beh na dlhšiu trať a zároveň je potrebné mať nadhľad. O to sme sa pokúsili v kampani pre Swiss Life Select. Produkciu mali na starosti Playground13 a réžiu Pepe Erenberger a mňa osobne baví ten nadhľad, ktorý je prítomný od uhlov kamery, cez odkaz až po casting.

Každé jedno z tých natáčaní malo svoje vlastné kúzlo, svoj vlastný príbeh. Preto som rád, že v našom podcaste Marketing bez obalu vznikol samostatný stream s názvom AAA Akcia. Náš Head of Art Peter Baslík v ňom spovedá ľudí z produkcie a vyťahuje na svetlo sveta to, čo sa deje na opačnej strane kamery, či fotoaparátu. Ak ste to ešte nepočuli, určite si to dajte.

Začať môžete rovno prvým dielom s Jonášom Karáskom:

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.

BDGT cut

NOVINKA Z TRIADU:
Čitajte našu knihu Budget Cut o efektívnom marketingu!
Kúpiť