Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Robíme aj kampane, ktorých úspech sa meria počtom CV

Jednou z najdôležitejších súčastí každej úspešnej firmy sú jednoznačne jej zamestnanci. Práve preto sme hrdí, že nielen tieto tri známe značky nám zverili Employer Branding kampane k náboru svojich budúcich posíl. Pozrite si výsledky, ktoré by sme si bez váhania dali aj do nášho životopisu.

 

LIDL – Doba neurčitá

Značku LIDL máme zafixovanú ako sieť predajní s nízkymi cenami. Málokto však vie, že pri platoch je to u nich úplne naopak a svojich budúcich zamestnancov určite oslovia aj benefitmi, pri ktorých by nám slovo “málo” napadlo asi ako posledné.
Aby sme zaujali potenciálnych zamestnancov, pripravili sme kampaň, ktorá ukazuje, že LIDL je oveľa viac, ako len nákupy za diskontné ceny. Zamerali sme sa na aktuálny spoločenský problém, ktorým bola neistota, kríza a zvyšovanie cien.

Tak vznikla kampaň Doba neurčitá, ktorá dáva verejnosti priamočiaro, ale s dávkou humoru vedieť, že zamestnanci tu majú istotu, aj keď „tam vonku“ je doba neistá. Pri jej tvorbe bola stávkou na istotu úderná kreatíva a autentickosť v podobe vlastných zamestnancov v spote, ktorá ho vtedy jednoznačne odlíšila od komunikácie konkurencie. Odvtedy sa na nás usmievajú z billboardov aj zamestnanci konkurencie 😉

Booking.com – Code Throne

Vymýšľanie a exekúciu svojej kampane na získanie zamestnancov nám zverila aj najväčšia platforma na vyhľadávanie ubytovania na svete. Potenciálnych uchádzačov z Holandska a Británie môže zaujať práve jej program Compass, vďaka ktorému z mladých nadaných študentov vyrastú skúsení programátori.
Popri veľkej konkurencii, pozostávajúcej z Google, Meta či Amazon, pre nás bolo dôležité celú kampaň a samotný nábor členov programu odlíšiť. Podobne, ako pri značke LIDL, aj tu sme stavili na uvoľnenú a nadnesenú komunikáciu. V tomto prípade sme sa však zamerali na samotné výberové konanie. Klasický, seriózny niekoľkokolový pohovor sme vymenili za súťaž o čestný titul Code Throne. Uchádzači sa tak v príjemnej atmosfére počas priebehu celého konania mohli uvoľniť a hravou formou overiť svoje schopnosti. Vyskúšali si riešenie problémov súvisiacich so systémom rezervácií, prenájom auta, plánovaním eventov či cestovnými plánmi. Na štyroch konkrétnych algoritmických výzvach, ktoré sme pripravili špeciálne pre túto súťaž, si okrem znalostí a prehľadu v produktoch spoločnosti preverili aj to, či by sa im na danom mieste páčilo.

My aj naši klienti totiž veríme, že celý proces nie je len o tom, aby sme našli dokonalého kandidáta na danú pozíciu, ale aj naopak.

Za jeden z najväčších prínosov tohto jedinečného “výberového konania” považujeme určite to, že aj keď vyselektovalo najlepších a najrýchlejších uchádzačov, mohol si ho vyskúšať naozaj hocikto. Takto sa podarilo osloviť aj šikovných kandidátov, ktorí by si za normálnych okolností možno neverili natoľko, aby si na pozíciu zaslali životopis a Booking.com vo finále objavil vyše sto jednotlivcov.

 

Dell Technologies – Miesto pre tvoju prvú prácu

Základom našej kampane pre medzinárodného technologického giganta Dell Technologies je výnimočný príbeh a emócie. Hlavným cieľom bolo dostať ho do povedomia študentov a čerstvých absolventov, ako ideálneho budúceho zamestnávateľa. Ten sme dosiahli poukázaním na hlavné aspekty týkajúce sa zloženia pracovného kolektívu, ktorými sú pestrosť, diverzita a jedinečnosť.  Sviežou online kampaňou sme komunikovali, že firme nezáleží na tom, čím sa jej zamestnanci odlišujú, pretože práve individualita z nej robí unikátny priestor, v ktorom ľudia radi pracujú a sú šťastní.
Počas letnej kampane sme na kariérnej stránke zaznamenali viac ako 7 tisíc návštev. Nosným formátom kampane bolo 30 sekundové online video, v ktorom sme rôznorodosť demonštrovali cez zásadné rozdiely, ale aj drobné každodennosti, ktoré tvoria diverzitu na pracovisku a robia ho zaujímavým.

 

Vo všetkých spomenutých kampaniach sme chceli poukázať na to, že aj veľké a na prvý pohľad seriózne spoločnosti, ako sú LIDL, Booking.com a Dell Technologies, sú zložené z ľudí, ktorí sa v práci chcú cítiť hlavne príjemne, a len vtedy vedia podávať naozaj excelentné výsledky.

Veríme, že všetci nájdení zamestnanci sú v nových spoločnostiach spokojní. Napríklad tí naši sa už teraz tešia na vymýšľanie Employer Branding kampaní pre ďalšie menšie či väčšie značky. Chcete byť toho súčasťou? >>> ahoj@triad.sk

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám