| Maroš Hamorský
Reprezentujeme Originálne
Pre klienta adidas Originals sme adaptovali globálnu kampaň pre Česko a Slovensko. V rámci adaptácie sme točili dva spoty, pričom sme využili lokálnych assetov značky. Na Slovensku to bola Lady Mel z Hip Hop Fakulty a v Čechách skupina freerunnerov Urban Sense.
Cieľom kampane bolo aktivovať mladých ľudí, ktorí sú individuality a robia niečo originálne. Dať im možnosť prezentovať sa a ukázať čo je v nich.
Zapojiť sa môžete aj vy prostredníctvom Facebook aplikácie, ktorú sme pripravili pre 7 krajín Európy.
Počas kampane sme z ulíc a chodníkov urobili stage pre každého.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >>
Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >>
Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>