Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Prestup tohto leta. Vítame u nás kreatívnu posilu.

Toto leto sme významne posilnili svoje kreatívne rady a do TRIADu sme prijali známu kreatívnu kapacitu slovenskej reklamy. Naše rady rošíril Creative Team Leader – Vlado Kurek.

Vlado ako absolvent Pedagogickej fakulty UK odučil poctivých 9 rokov na súkromnom gymnáziu, následne prestúpil do reklamného fachu ako copywriter. Začínal v Soria&Grey pri klientoch Ľudová Banka, Šariš a Liga proti Rakovine, následne pokračoval takmer 7 rokov v Mayer McCann Erickson, kde pracoval najmä pre značky Corgoň, Zlatý Bažant, Coca-Cola a Loto. Samozrejme má na svojom konte viacero  zahraničných a slovenských kreatívnych ocenení.

Aby ste ho lepšie spoznali, jemne sme ho vyspovedali.

Na čo v tvojej kariére si obzvlášť hrdý?

Naozaj ma teší, keď vidím, že sa mi spolu s kolegami podarilo reálne pomôcť klientovi a nájsť funkčné riešenie pre jeho značku. Samozrejme, že tak ako všetci tvorcovia som rád keď sa niektorá z prác páči širšej verejnosti, kolegom, kamarátom v krčme. Ak som však na niečo naozaj hrdý, tak na to, že aj v tejto brandži, ktorá je taká aká je som stretol úžasných ľudí a priateľov na celý život.

Prečo si sa rozhodol zmeniť prácu po toľkých rokoch? Prečo práve TRIAD?

Obdobie v MME bolo naozaj inšpirujúce, mal som možnosť naučiť sa veľa, pracovať so skvelými ľuďmi. Reklama je však veľmi dynamické prostredie, v ktorom je zmena prirodzený a v istom čase asi aj nevyhnutný krok. Minimálne v mojom prípade tomu tak bolo. TRIAD je pre mňa príležitosť na jednej strane odovzdať niečo z mojich skúseností, na druhej strane byť súčasťou procesov spájania digitálnej a tradičnej reklamy. V tom vidím budúcnosť našej brandže a zmysluplnosť jej práce. V stieraní hraníc medzi online a offline. Osobne verím, že práve v TRIADe ideme týmto smerom a budeme vedieť ponúknuť naozaj zaujímavé riešenia, ktoré v sebe skĺbia výborný nápad a užitočné technológie.

Už si u nás dva mesiace, ako sa ti u nás zatiaľ páči? Aký je podľa teba rozdiel medzi TRIADom a klasickou reklamkou?

Páči sa mi zatiaľ veľmi. Dokonca ani Devín nie je tak ďaleko, ako som sa obával. Na prvý pohľad je cítiť, že TRIAD je agentúra s takmer rodinnou atmosférou, inak v zásade nie je veľký rozdiel oproti klasickým reklamkám. Ak, tak možno v poradí v akom sa zadávajú briefy. V klasickej reklamke dostanete za úlohu vytvoriť poster, rozhlasový spot alebo promočku a k tomu nejaký online. Tu častejšie dostanete zadanie na onlinovú ideu, ku ktorej je dobre urobiť nejaké OOH alebo rozhlas.

Ukážky prác, ktorú Vlado obdivuje:

Toto je jeden z príkladov, kam podľa mňa reklama smeruje.

http://www.youtube.com/watch?v=nJVoYsBym88

A toto je starinka, ktorá mi vždy urobí dobrú náladu:

http://www.youtube.com/watch?v=xPRiY7eVVRg

Ukážka z Vladových prác:

Liga proti rakovine:

Corgoň bez CO2:

LOTO kniha:

http://www.youtube.com/watch?v=GdGUmSSc6Aw

Real tournament:

S Vladom sa nám pracuje veľmi dobre. Dokonca sa môžete už koncom septembra tešiť na pecky čo sme už spolu vymysleli.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

ACCOUNT MANAGER SENIOR AJ JUNIOR - Hľadáme ostrieľaného alebo neskúseného, ale zato mega nadšeného a šikovného kolegu do teamu. Cítiš sa na job v Agentúre roka?  Klikni na viac info.

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám