Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Je Acidko od Raja stále to pravé?

Hovorí sa, že životnosť jedného komunikačného konceptu vo „veľkej“ reklame (v prípade, že funguje) býva 3 roky. Je to samozrejme len priemerná hodnota, no často to sedí. Nakrútite a pustíte TV spot, potom ho ešte o rok zopakujete, odkomunikujete nejakú produktovú novinku, spravíte online deriváty alebo v sezóne nasadíte POSka. Jednoduché, že 🙂

Tak to bolo aj v prípade nášho konceptu Miesto pre Acidko, ktorý sme uviedli do života vo februári 2016. Teda vlastne nebolo, lebo tento koncept vydržal až 4 roky. Poďte si ho s nami pripomenúť:

V tejto chvíli sa vám do hláv zrejme dostala slávna melódia od Teamu Paľa Haberu. Tak ale stále lepšie, ako Dedoles, nie? 🙂

Toľko história. Posuňme sa ale o takmer 4 roky ďalej. V roku 2019 nám na stole pristalo tendrové zadanie k Acidku. Ako by povedal pán policajt v Pelíškoch – rozkaz znel jasne: „Nadviazať na predchádzjúci komunikačný koncept – Miesto pre Acidko. Priniesť novú jednoduchú a výraznú platformu na najbližšie 3 roky. Zároveň odkomunikovať aj zmenu najväčšiho balenia na ekologickejší variant.“

Takto vyzerajú všetky verzie veľkého rodinného balenia (ja mám najradšej banánové):

 

 

NAŠE RIEŠENIE

Ak ste pozorne počúvali koniec TV spotu so začiatku tohto blogu, zaznelo tam slovné spojenie „To pravé acidkové“. Práve od toho sme sa odrazili v návrhu konceptu, ktorý vyzdvihoval, že Acidko od Raja je to najznámejšie a najpredávanejšie acidofilné mlieko u nás. Je to zakladateľ kategórie, ktorá doteraz nemala žiadneho iného kráľa. Už 18 rokov je to originál s pôvodnou receptúrou.

Výrazu „To pravé Acidkové“ sme dali súčasný význam. A tak vznikla kampaň „Stále to pravé”, v ktorej hovoríme o Acidku ako o pravej, originálnej chuti, ktorá je tu už roky a zároveň produkt zobrazujeme doslovne – vpravo.

Hero formátom bol rovnako ako pri predchádzajúcom koncepte TV spot s jednoduchým odkazom a vizuálnou estetikou. Ak ste ho nevideli, poďte to napraviť, ak ste ho videli, poďte si ho pripomenúť.

Za jeho realizáciu aj na tomto piesočku ďakujeme okrem šikovných Triad ppl aj Alienu a režisérovi Jonášovi Karáskovi. O hudbu sa postaral Jureš Liška, ktorý je stojí za projektom Fallgrapp (toje tá kapela s pesničkou I.N.A. – „don-don-digidi-don-don“) a s ktorým sme spolupracovali napríklad aj pri kampani pre Tatratea.  

KAMPAŇ

TV spot, ktorý sme pustili v polovici januára 2020, ste si pozreli, ale smozrejme, to nebolo všetko. Mali sme tiež OOH (Out Of Home) – na billboardoch a LED bigboardoch, online deriváty z TV spotu (napr. Bumper Ads na YouTube alebo 10-sekundové videá na Facebooku) a tiež PR komunikáciu.

Na Facebooku a Instagrame sme kampaňou v januári a februári zasiahli viac ako 460 000 unikátnych používateľov a dosiahli 5,5 milióna impresií. 

…A POTOM PRIŠIEL THE ONE AND ONLY MARTIN MADEJ.

Po zimnej hlavnej časti kampane zostalo zopár nezodpovedaných otázok. Značka by mala sledovať svojich fanúšikov, a tak sme počúvali aj my tých našich, ktorí sa pýtali napr. to, prečo nie je Acidko v skle (pozdravujeme Vierku z Hnúšte) alebo ako správne separovať jeho obal. 

Namiesto nudných tutoriálov a postov so zdĺhavými textami sme sa na tieto otázky rozhodli v marci v rámci druhej vlny komunikácie reagovať prosredníctvom videí s človekom, ktorého určite poznáte. Herec Martin Madej (áno, ten na Ferrari) to fanúšikom Acidka všetko vysvetlil v sérii videí.

Nebudeme ich zbytočne opisovať, veď si ich pozrite:

VÝSLEDOK

Napriek tomu, že je Acidko jasný líder na trhu, dokázal v Q1 2020 navýšiť predaj oproti Q4 2019 o skvelých 18%! 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám