Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Celý svet sníva o dovolenke v Banskej Štiavnici

Príbeh o tom, ako sa nestratiť v časoch, keď má celý svet jednu spoločnú tému.

Letná dovolenková sezóna v roku 2020 je rozhodne iná ako predchádzajúce. Kampaň pre región Banská Štiavnica vznikla na základe novej celospoločenskej situácie a zatvorených hraníc. Bol to časový aj finančný challenge, keďže komunikáciu bolo treba rozbehnúť ešte pred začiatkom letnej sezóny. Zároveň nám bolo jasné, že nechceme zapadnúť medzi množstvo Covid dojemných spotov, ale pozreli sme sa na túto situáciu inak.

Expresné zadanie

V čase, kedy nebolo jasné, kedy sa otvoria hranice, odprezentovať ľuďom možnosť zažiť skvelú letnú dovolenku v regióne Banská Štiavnica. Ten ponúka dlhokánske cyklotrasy, možnosť kúpať sa v tajchoch a krásne prechádzky po bývalom stratovulkáne. A ideálne, aby kampaň bola do 10 dní vonku. 🤪

Takto sme sa zamysleli

Začali sme stavať na jednoduchom insighte, že cez leto chodíme na dovolenky do celého sveta, ale teraz nemôžeme. Zároveň však ľudia zo zahraničia nemôžu prísť k nám.

Na tomto základe sme prišli s ideou, že ukážeme ľudí z dovolenkových destinácií z celého sveta ako snívajú o tom, že raz pôjdu do Štiavnice. Tento rok im to však nevyjde, aj keď sa naozaj už veľmi tešili. Popri tom odkomunikujú benefity dovolenky v Štiavnici.

Ako točiť spot s hercami z rôznych kútov sveta počas karantény?

Idea pekná, ale ako v tomto čase, keď nemôžeme vystrčiť päty z domu natočíme cudzincov v ich domovine? Na túto zdanlivo ťažkú otázku existovalo vlastne veľmi jednoduché riešenie. Oslovili sme viacero ľudí pomocou jednej platformy a podarilo sa nám so štyrmi z nich dohodnúť. Za 2 dni nám mali poslať videá v ktorých hovoria, čo im v ich krajine chýba a chceli by zažiť v Štiavnici.

Riziká a vlastne aj očakávané challenges

A tak sme si teda vydýchli, že ľudí máme dohodnutých, už len čakať na výsledok, ktorý môže byť akýkoľvek na stupnici super – absolútne nepochopenie. A v tom opäť zaúradovala korona a prišli správy, že v Egypte je zakázané vychádzať na ulicu, a teda záber pri pyramíde nehrozí. A vzápätí aj v Indii. Hups.

No ale ak ste videli spot, tak viete, že nakoniec všetko dobre dopadlo. Abdelrahman dostal vychádzku a po ceste do potravín sa zastavil pri pyramíde. A Virhar nabral odvahu a vydal sa za kravami.

Potenciálne riziká

• COVID-19
• Časový posun v krajinách a responzívnosť ľudí
• Komunikácia v angličtine (nie všetci celkom rozumeli)
• Čas spustenia kampane
Vlastne všetky tieto riziká sa naplnili, ale našťastie viac menej aj vyriešili.

Smutný moment prišiel iba jeden, keď sa bohužiaľ opäť raz „ukázalo“ zopár ľudí a pod postom s Viharom z Indie sa objavilo zopár nezmyselne nenávistných komentárov. A preto opäť ďakujeme (nie je to veru prvýkrát) skupine #somtu, že pomáhajú vnášať do diskusií kultivovanosť a ľudskosť. ❤️

Výsledky

Zásah: 2 milióny ľudí
Impresie: 5 miliónov
Video views: 525 000 iba na Youtube (celkovo cez 1 milión views)

Ciele sme splnili 3-násobne. Video sa veľmi dobre šírilo organicky (až by som si dovolila povedať, že išlo o virál). Za dva týždne sme dosiahli kumulatívny zásah viac ako 2 milióny ľudí. Na YouTube si pozreli ľudia celý skoro dvojminútový spot až 260 000-krát. Zdieľali nás aj známi travel bloggeri a médiá. Spot sa dokonca dostal neplatene a takmer v celej dĺžke do hlavných Televíznych novín na Markíze.

Spot sa dostal v takmer celej dĺžke do Televíznych novín na Markíze

Touto jednoduchou, ale efektívnou kampaňou sa nám podarilo ľuďom ukázať, že Región Basnká Štiavnica nie je iba Banská Štiavnica, ale celé okolie ponúka možnosti na super letnú dovolenku. 

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Tento blog píšu skutoční ľudia v Triade kde používame KontentinoAllfred aby sme boli efektívnejší. Spolu s BRACKETSPros&Cons sme členmi DevinBand.,