| Maru Mitlikova
Ako (ne)utopiť CEO O2 a urobiť ustrelené HR promo
Náborové videá pre klientov sa netočia každý deň, ale keď už, tak by mali stáť za to. Väčšinou v nich chcete nielen predstaviť konkrétnu ponuku, ale aj poodhaliť esprit firmy.
Napríklad Zľavomat hľadal pred pár rokmi nového kolegu/kolegyňu, čo by testoval zverejnené ponuky a písal o tom blog. Dopadlo to takto:
Nedávno sme dostali podobné zadanie aj od nášho klienta O2 a odvtedy to išlo dole vodou. Ale doslova.
Moji kolegovia Vlado a Moudžo, studnice šialených nápadov, vymysleli námet na video, ktoré bolo trochu smart a hlavne poriadne uletené… Natáčať sa malo v bazéne, nad vodou aj pod vodou, herec mal mať pod vodou otvorené oči a hovoriť na kameru. V pohode? Lenže miesto herca sme potrebovali… generálneho riaditeľa O2.
Myslíte, že to klient schválil? Napoviem vám:
Presne tak. Schválil. O2 je super a #nikdyneprestane.
Vďaka skvelým presviedčovacím schopnostiam našej klientky Markétky a odvahe generálneho riaditeľa Peťa Gažíka sme boli pripravení točiť.
Produkciu, vrátane kameramana v potápačskom overale, mali na starosti ľudia od produkčnej firmy Lukash a napriek pár otáznikom, napr. či stihneme dať “dobrú” počas západu slnka, klapalo úplne všetko ako hodinky.
Aby ste peknú myšlienku premenili na skvelé náborové video pre O2, potrebujete:
- Veľa odvahy (všetkých účastníkov)
- Pár hodín na vymyslenie nápadu
- 15 ľudí na placi (a nikto sa veru nenudil)
- 8 košieľ, 8 nohavíc, 8 opaskov a 8 párov topánok
- 1 nezabudnuteľný filmársky zážitok
A veď už nebudem napínať, čekujte tu a dajte vedieť, čo na to hovoríte!
Okrem tohto krásneho videjka sme v rámci refreshu HR komunikácie O2 urobili aj rovnako krásny nový web spolocnost.o2.sk, tak mrknite aj tam. A kto nájde bug, ten má u mňa ríbezlák 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Momentálne nikoho nehľadáme, ale kto vie :) Ak si myslíš, že do TRIADu patríš, napíš nám aj tak a možno motyka vystrelí.