Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Aj banner vie, čo je výnimočné

Pilsner Urquell vo svojej novej kampani hovorí: „keď viete, čo je výnimočné, voľba je jasná“. Preto sme v rámci digitálnej kampane vytvorili bannery, ktoré vedia, čo je výnimočné.

Skúste prejsť myškou cez banner :).

PS.: už čoskoro predstavíme jednu vychytávku, ktorá vám pomôže nájsť jasnú voľbu kdekoľvek ste so svojim iPhonom alebo Android mobilom.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám