Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Aj banner vie, čo je výnimočné

Pilsner Urquell vo svojej novej kampani hovorí: „keď viete, čo je výnimočné, voľba je jasná“. Preto sme v rámci digitálnej kampane vytvorili bannery, ktoré vedia, čo je výnimočné.

Skúste prejsť myškou cez banner :).

PS.: už čoskoro predstavíme jednu vychytávku, ktorá vám pomôže nájsť jasnú voľbu kdekoľvek ste so svojim iPhonom alebo Android mobilom.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Head of Content & Performance - Poď sa ponoriť do inovovania trhu digitálnej reklamy - s AI, automatizáciou a jasnými výsledkami. Prihlás sa tu >>

Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>

IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu