Pripravený na novú výzvu?
Poď k nám
| Jaro Zacko
Aj banner vie, čo je výnimočné
Pilsner Urquell vo svojej novej kampani hovorí: „keď viete, čo je výnimočné, voľba je jasná“. Preto sme v rámci digitálnej kampane vytvorili bannery, ktoré vedia, čo je výnimočné.
Skúste prejsť myškou cez banner :).
PS.: už čoskoro predstavíme jednu vychytávku, ktorá vám pomôže nájsť jasnú voľbu kdekoľvek ste so svojim iPhonom alebo Android mobilom.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu