Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je tap-through-rate?

S príchodom dotykových zariadení sa kliknutia zmenili na „tapnutia“, „dotknutia“ alebo „ťuknutia“ (na Slovensku ešte nie je dohoda, ako sa multitouch dotyky správne nazývajú). Jedno je však isté, prstom sa nekliká ale dotýka.

Preto sa v reklamnej platforme iAd od Apple, určenej pre iPod, iPhone, iPad miesto CTR (Click-through rate) používa tap-through-rate. Teda koľkokrát sa užívateľ rozhodne na nejaký prvok „tapnúť“ v pomere koľkokrát sa zobrazí.

Tap, tap 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

GRAFIK - Máme miesto a kopec zábavy pre už trochu ostrieľaného grafika, ktorý sa nebojí žiadnej práce. Cítiš sa na to? Odpovedz si najskôr sám, hneď potom odpovedz nám a budeš v hre! Viac info hľadaj tu.

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám