Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je tap-through-rate?

S príchodom dotykových zariadení sa kliknutia zmenili na „tapnutia“, „dotknutia“ alebo „ťuknutia“ (na Slovensku ešte nie je dohoda, ako sa multitouch dotyky správne nazývajú). Jedno je však isté, prstom sa nekliká ale dotýka.

Preto sa v reklamnej platforme iAd od Apple, určenej pre iPod, iPhone, iPad miesto CTR (Click-through rate) používa tap-through-rate. Teda koľkokrát sa užívateľ rozhodne na nejaký prvok „tapnúť“ v pomere koľkokrát sa zobrazí.

Tap, tap 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

FINANČNÝ MANAŽER/RIADITEĽ PRE NAŠE TECHNOLOGICKÉ FIRMY - KONTENTINO a BRACKETS od svojho vzniku niekoľko násobne narástli a potrebujú šikovného človeka, ktorý by prebral zodpovednosť za celú finančnú agendu, aby mohli v nastavenom raste bez problémov pokračovať. Prihlás sa tu >>