Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je tap-through-rate?

S príchodom dotykových zariadení sa kliknutia zmenili na „tapnutia“, „dotknutia“ alebo „ťuknutia“ (na Slovensku ešte nie je dohoda, ako sa multitouch dotyky správne nazývajú). Jedno je však isté, prstom sa nekliká ale dotýka.

Preto sa v reklamnej platforme iAd od Apple, určenej pre iPod, iPhone, iPad miesto CTR (Click-through rate) používa tap-through-rate. Teda koľkokrát sa užívateľ rozhodne na nejaký prvok „tapnúť“ v pomere koľkokrát sa zobrazí.

Tap, tap 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - Si postami a boostami ostrieľaný "soušl", ktorý má v malíčku najpoužívanejšie sociálne siete, Facebook a Instagram, nielen po technickej, ale aj kreatívnej stránke? Poď k nám, naučíme ťa omnoho viac :) Klikni sem

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám
BDGT cut

NOVINKA Z TRIADU:
Čitajte našu knihu Budget Cut o efektívnom marketingu!
Kúpiť