Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je tap-through-rate?

S príchodom dotykových zariadení sa kliknutia zmenili na „tapnutia“, „dotknutia“ alebo „ťuknutia“ (na Slovensku ešte nie je dohoda, ako sa multitouch dotyky správne nazývajú). Jedno je však isté, prstom sa nekliká ale dotýka.

Preto sa v reklamnej platforme iAd od Apple, určenej pre iPod, iPhone, iPad miesto CTR (Click-through rate) používa tap-through-rate. Teda koľkokrát sa užívateľ rozhodne na nejaký prvok „tapnúť“ v pomere koľkokrát sa zobrazí.

Tap, tap 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SENIOR ACCOUNT MANAGER  - Hľadáme ostrieľaného, nadšeného a šikovného kolegu do teamu. Cítiš sa na job v Agentúre roka pre klienta, ktorý neznesie bullshity?  Klikni tutaj.

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám