Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je tap-through-rate?

S príchodom dotykových zariadení sa kliknutia zmenili na „tapnutia“, „dotknutia“ alebo „ťuknutia“ (na Slovensku ešte nie je dohoda, ako sa multitouch dotyky správne nazývajú). Jedno je však isté, prstom sa nekliká ale dotýka.

Preto sa v reklamnej platforme iAd od Apple, určenej pre iPod, iPhone, iPad miesto CTR (Click-through rate) používa tap-through-rate. Teda koľkokrát sa užívateľ rozhodne na nejaký prvok „tapnúť“ v pomere koľkokrát sa zobrazí.

Tap, tap 🙂

Kam smeruje marketing v novej dobe?

Našim klientom pomáhame reagovať na aktuálne výzvy a kreatívne transformujeme ich marketing a biznis. Ak aj vy rozmýšlate, ako komunikovať v novej dobe, ozvite sa nám a dohodnite si s nami úvodnú konzultáciu.