| Števo Kolibár
Čo je OOH (Out Of Home)?
Out of Home (OOH) je medzi laikmi pomerne málo známa skratka, no s týmto typom reklám sa každý z nás stretáva denne. Či ste na diaľnici a miesto šoférovania venujete pozornosť billboardu, alebo sedíte v MHD a sledujete reklamný break na jednom z dvoch televízorov pod strechou električky, ste oslovovaní OOH reklamou.
OOH, teda reklama „mimo domu“, je už z princípu masovo orientovaná, nadlinková (ATL) reklama.
Okrem billboardov a reklamy v dopravných prostriedkoch na ňu najčastejšie narazíme ešte na statických objektoch v uliciach miest (napr. autobusové zastávky, novinové stánky či v minulosti aj telefónne búdky).
Digitálna OOH
Ani OOH reklama sa neubránila nástupu nových technológií, pričom podiel digitálnych nosičov výrazne stúpol. Billboardy síce zostávajú dominantným prvkom OOH, no čoraz častejšie sa mení ich forma.
Dnes si už asi nikto z nás nedokáže predstaviť londýnske Picadilly Circus inak ako s desiatkami jumbotronov či veľkých interaktívnych LED obrazoviek, kde si môžete vychutnať aj takýto reklamný skvost od British Airways.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Do domčeka na Devíne hľadáme nového člena tímu - Junior Full-Stack Developera, čo sa rád učí novým skills a nebojí sa nových výziev - možno si to práve ty!