Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je landing page?

Landingpage sa často chybne používa ako synonymum slova microsite, t.j. samostatná web stránka, vytvorená za účelom prezentácie konkrétneho produktu, služby, špeciálnej ponuky, či jednorázovej udalosti. Označenie landingpage je však skôr postavenie stránky v rámci online kampane, nakoľko je to konkrétna stránka kam smerujú všetky linky z kampane a teda cieľová stránka kde užívateľ po kliknutí „pristane“. Landing page môže byť súčasťou vašej stránky či eshopu, avšak za microsite je zväčša považovná skôr samostatná webová stránka s vlastnou doménou, či subdoménou.

Úlohou landingpage je vzbudiť záujem návštevníka, poskytnutie informácií o konkrétnom predmete microsity ako prostriedok pre vyvolanie požadovanej akcie návštevníka. Môže ňou byť napr. objednávka, registrácia, registrácia newslettera, vyplnenie formuláru či telefonický kontakt. Pri landing je dôležité sledovať jej konverziu, testovať jej rôzne varianty s cieľom zvýšiť jej výkon. Na testovanie variantov landing page sa používajú A/B testy.

Súvisiace linky:
http://en.wikipedia.org/wiki/Landing_page
http://inboundmarketing.com/university/calls-to-action-and-landing-page-best-practices-cv101

Kam smeruje marketing v novej dobe?

Našim klientom pomáhame reagovať na aktuálne výzvy a kreatívne transformujeme ich marketing a biznis. Ak aj vy rozmýšlate, ako komunikovať v novej dobe, ozvite sa nám a dohodnite si s nami úvodnú konzultáciu.