Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je landing page?

Landingpage sa často chybne používa ako synonymum slova microsite, t.j. samostatná web stránka, vytvorená za účelom prezentácie konkrétneho produktu, služby, špeciálnej ponuky, či jednorázovej udalosti. Označenie landingpage je však skôr postavenie stránky v rámci online kampane, nakoľko je to konkrétna stránka kam smerujú všetky linky z kampane a teda cieľová stránka kde užívateľ po kliknutí „pristane“. Landing page môže byť súčasťou vašej stránky či eshopu, avšak za microsite je zväčša považovná skôr samostatná webová stránka s vlastnou doménou, či subdoménou.

Úlohou landingpage je vzbudiť záujem návštevníka, poskytnutie informácií o konkrétnom predmete microsity ako prostriedok pre vyvolanie požadovanej akcie návštevníka. Môže ňou byť napr. objednávka, registrácia, registrácia newslettera, vyplnenie formuláru či telefonický kontakt. Pri landing je dôležité sledovať jej konverziu, testovať jej rôzne varianty s cieľom zvýšiť jej výkon. Na testovanie variantov landing page sa používajú A/B testy.

Súvisiace linky:
http://en.wikipedia.org/wiki/Landing_page
http://inboundmarketing.com/university/calls-to-action-and-landing-page-best-practices-cv101

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Máš už dosť veľa skúseností a je čas sa posunúť ďalej? Možno je čas napísať nám. Hľadáme senior art directora a idea makera v jednej osobe, ktorý nerozmýšľa v šablónach, vie vymyslieť super veci do telky aj na Instagram a nebojí sa rýchleho tempa a voľných víkendov. Viac o tejto pozícii >>.  

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám