Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Click-Through Rate (CTR)?

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.
Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 200 klikov, mali ste 2%-tný Click Rate.

V bežnom ponímaní CTR nezahŕňa len unikátne kliknutia ale všetky kliknutia, to znamená, že ak jeden človek klikne na reklamný formát viackrát, navyšuje tým Click-Through Rate. Naopak CTR nezahŕňa situáciu, ak bol reklamný formát užívateľovi zobrazený, ten naň neklikol, ale neskôr sa dostal na cieľovú stránku iným spôsobom. Tento ukazovateľ je však tiež merateľný, napr. v rámci AdWords. Jeho názov je View-Through Rate.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SKÚSENÝ ART DIRECTOR - Máme miesto (a veľa lásky a piva) pre skúseného Art Directora, ktorý je vo svojom živle, keď môže pretaviť nápady na koncept či kampaň do vizuálnej podoby. Človeka, ktorý sa neuspokojí s hocičím a rád posúva svoje hranice a aj hranice ostatných v teame. Si náš typ? Napíš nám odpovede, ktoré keď si prečítame, nebudeme už chcieť nikoho iného.

PHP BACKEND DEVELOPER - Máš na boj proti škaredým bugom? Do nášho developerského tímu hľadáme niekoho, kto si už prešiel prácou na viacerých webových projektoch a teda nie je úplný noob. :) Máme projekty na to, aby si sa vrhol hlbšie do riešenia komplexnejších projektov a kolektív, ktorý si zamiluješ! Viac o pozícii >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám