Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Click-Through Rate (CTR)?

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.
Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 200 klikov, mali ste 2%-tný Click Rate.

V bežnom ponímaní CTR nezahŕňa len unikátne kliknutia ale všetky kliknutia, to znamená, že ak jeden človek klikne na reklamný formát viackrát, navyšuje tým Click-Through Rate. Naopak CTR nezahŕňa situáciu, ak bol reklamný formát užívateľovi zobrazený, ten naň neklikol, ale neskôr sa dostal na cieľovú stránku iným spôsobom. Tento ukazovateľ je však tiež merateľný, napr. v rámci AdWords. Jeho názov je View-Through Rate.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

ACCOUNT MANAGER - je u nás ten, kto sa nebojí veľkých výziev ani náročných klientov, ktorým preposielač nestačí, a vie si poradiť nielen v digitále. Jednoducho, hľadáme TRIADovského account managera, ktorý sa vynájde v každej situácii. Cítiš sa na to? Viac o tejto pozícii >>>

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - Pod touto pozíciou sa skrýva (naozaj) najkomplexnejší job, aký v agentúre máme. Ak si trúfaš a máš aspoň 2 ročné skúsenosti, ktoré presvedčia nás a našich super klientov, poď do toho a buď súčastou najkreatívnejšej a najlepšej digitálnej agentúry na Slovensku. Viac o pozícii >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám