Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Click-Through Rate (CTR)?

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.
Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 200 klikov, mali ste 2%-tný Click Rate.

V bežnom ponímaní CTR nezahŕňa len unikátne kliknutia ale všetky kliknutia, to znamená, že ak jeden človek klikne na reklamný formát viackrát, navyšuje tým Click-Through Rate. Naopak CTR nezahŕňa situáciu, ak bol reklamný formát užívateľovi zobrazený, ten naň neklikol, ale neskôr sa dostal na cieľovú stránku iným spôsobom. Tento ukazovateľ je však tiež merateľný, napr. v rámci AdWords. Jeho názov je View-Through Rate.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

 

COPYWRITER JUNIOR - Máme miesto (a mnoho iného) pre juniorného copywritera, ktorý miluje reklamu a písanie, rád sa učí, zabáva, inšpiruje sa kade - tade, nechá sa rozmaznávať kolegami a on na oplátku rozmaznáva svojich klientov tými najlepšími ideami a textami!

Si náš typ? Napíš nám odpovede, ktoré keď si prečítame, nebudeme už chcieť nikoho iného.

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám