Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Click-Through Rate (CTR)?

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.
Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 200 klikov, mali ste 2%-tný Click Rate.

V bežnom ponímaní CTR nezahŕňa len unikátne kliknutia ale všetky kliknutia, to znamená, že ak jeden človek klikne na reklamný formát viackrát, navyšuje tým Click-Through Rate. Naopak CTR nezahŕňa situáciu, ak bol reklamný formát užívateľovi zobrazený, ten naň neklikol, ale neskôr sa dostal na cieľovú stránku iným spôsobom. Tento ukazovateľ je však tiež merateľný, napr. v rámci AdWords. Jeho názov je View-Through Rate.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

COPYWRITER & IDEAMAKER v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>

ACCOUNT MANAGER - je u nás ten, kto sa nebojí veľkých výziev ani náročných klientov, ktorým preposielač nestačí, a vie si poradiť nielen v digitále. Jednoducho, hľadáme TRIADovského account managera, ktorý sa vynájde v každej situácii. Cítiš sa na to? Viac o tejto pozícii >>>

ACCOUNT DIRECTOR-a sme naposledy hľadali v roku 2014, ak máš na to skúsenosti a trúfneš si, hlás sa teraz, nech nevyčkávaš do roku 2024! Viac info >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám