Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je branding?

Kupujete počítač alebo Mac? Hodinky alebo Rolexky? Auto alebo Mercedes? Ak  počítač, kupujete produkt. Ak Mac, kupujete brand a teda značku.

Takmer každá firma má svoj obchodný názov, od najmenšieho obchodníka po najväčšie nadnárodné spoločnosti. Len menšinu z nich však môžeme označiť za brand.

Vlastnosti brandu:

– je všeobecne známy

– je to symbol

– identifikuje spoločnosť

– je výrazne odlíšiteľný od konkurencie

Branding je teda okrem známej tetovacej techniky značkovania dobytka aj budovanie a posilňovanie značky pomocou rôznych marketingových aktivít.

Hlavnou výhodou brandu je, že zákazníci si oveľa rýchlejšie zapamätajú váš produkt. Silná značka pomáha udržať si imidž firmy v mysli svojich potenciálnych zákazníkov. Veľa ľudí vidí značku ako súčasť výrobku alebo služby, ktorá prostredníctvom nej preukazuje svoju kvalitu a hodnotu. To obyčajne znamená, že keď ukážete zákazníkovi dva identické výrobky a len jeden je ,,označkovaný“, budú takmer vždy veriť, že značkový produkt je kvalitnejší.

Drvivá väčšina brandov má krátky a jednoducho vysloviteľný názov, výrazné logo alebo ľahko identifikovateľnú znelku.



Aj vy viete bez problémov k týmto logám priradiť názov?


Za týmto úsilím však stojí niekoľko rokov budovaná marketingová stratégia.

Tým, že ponuka produktov a služieb neustále pribúda a konkurencia rastie, zákazníci neustále zvyšujú svoje nároky. Čo však robí niektoré značky  tak obľúbené?

A tu nastupuje kategória – Lovebrands. Značky, ktoré milujeme.

Lovebrandy prekračujú brand a prekonávajú vaše očakávania.

Lovebrandy majú vlastný príbeh.

Lovebrandy vytvárajú pocit, bez ktorého už nechcete žiť.

Lovebrandy opantajú vašu myseľ a zasiahnu vaše srdce.

Lovebrandy majú v sebe emócie. A nákupné správanie je pre väčšinu ľudí práve o nich. Hlavný rozdiel medzi emóciou a rozumom je, že emócia vedie ľudí k nákupu, zatiaľ čo rozum k určitému záveru. Skúste stiahnuť z predaja bežný brand. Nikto si to ani nevšimne, prípadne sa veľmi rýchlo preorientuje na iný. Spravte to však s lovebrandom a ľudia budú protestovať a žiadať jeho vrátenie na trh.

Kvôli ktorej značke sa pobijete aj vy?

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Hľadáme sociálne cítiaceho copywritera! Niekoho, kto sa rád hrá so slovami, ešte radšej so značkami a riadi heslom - najprv zábava a až potom práca. Lebo, aby si mohol/mohla robiť cenami ovenčenú reklamu, musíš sa pri tom hlavne baviť. Prihlás sa tutaj :)

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám