Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je afinita?

Afinita je pojem, ktorým vyjadrujeme pomer konzumácie určitého média cieľovou skupinou v porovnaní s populáciou. Je to teda „miera vhodnosti“ kampane pre danú cieľovú skupinu.

Keď má afinita hodnotu 1 (afinita = 1), cieľová skupina sa zhoduje s populáciou.

Ak má afinita hodnotu väčšiu ako 1, kampaň je vhodnejšia pre danú cieľovú skupinu ako pre celú populáciu.

Ak má afinita hodnotu menšiu ako 1, kampaň nie je vhodnejšia pre danú cieľovú skupinu ako pre celú populáciu.

Čím je afinita väčšia, tým je lepšia zasiahnutá cieľová skupina.

Príklad:

Cieľová skupina: muži 30-50 rokov

Návštevnosť portálu smec.sk  tvoria 15,6% muži vo veku 30-50 rokov. Celkovo portál navštevuje 13,5% populácie.

Naopak portál nepravda.sk priemerne navšetvuje 12,3% mužov vo veku 30-50 rokov. Celkovo portál navštevuje 13,6% populácie.

Titul Pokrytie v % Afinita
Vek 12 + CS vo veku 30-50r
Smec.sk 13,5 15,6 1,16
Nepravda.sk 13,6 12,3 0,90

Vypočítali sme, že kampaň zameraná na našu cieľovú skupinu je vhodnejšie nasadiť na portál smec.sk.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

(DIGITAL) IDEAMAKER & COPYWRITER - V TRIADe sa nedelíme na "digitálnych a nedigitálnych" ľudí, ale ak si doma zatiaľ v digitále a ATLko sa ešte len chceš naučiť, tak ťa s radosťou prichýlime a priučíme. Prihlás sa k nám >>

ACCOUNT MACGYVER - Hľadáme ostrieľaného človeka, ktorý sa nebojí veľkých výziev ani náročných klientov, na riešenie problémov mu stačí kancelárska spinka a nielen v digitále je ako ryba vo vode. Jednoducho, TRIADovského account managera, ktorý sa vynájde v každej situácii ako rodený MacGyver. Cítiš sa na to? Odpovedz na zákerné otázky a si v hre!

SOCIAL MEDIA PLANNER - Čísla, cielenie, optimalizácia a refreshovanie nabiehajúcich výsledkov je to, čo ťa napĺňa šťastím? Ak miluješ skúšať a neustále tak posúvať hranice svojich aj klientových možností a už si čo-to v živote aspoň na Facebooku odpromoval, poď sa realizovať k nám do TRIADu! Prihlás sa tu >>

COMMUNICATION SPECIALIST - Komunikácia je tvoje druhé meno a svoje šťastie nachádzaš v rozhovoroch s ľuďmi či už naživo alebo cez internet? Ak nie si platený troll, ale človek, čo sa jednoducho "baví" s ľuďmi a k tomu si zorganizovaný typ, máme pre teba super miesto! Prihlás sa tu >>

BRAND CONTENT CREATOR - Si kreatívna duša, ktorá vie vymyslieť autentickú reklamu na akýkoľvek produkt a ešte za to žne úspechy v podobe pozitívnych reakcií na sociálnych sieťach? V tom prípade je tento job presne pre teba! Prihlás sa tu >>