| Frederika Kovalčíková
Čo je ADMA?
Celým názvom Asociácia digitálnych marketingových agentúr združuje agentúry, ktoré pôsobia v digitálnom marketingu. Členské agentúry i ADMA samotná sa snažia zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Asociácia funguje od roku 2011 a založilo ju 8 členských agentúr.
Čo ADMA robí?
Pravidelne organizuje Digitálne chuťovky – ranný event, na ktorom sa rieši vždy iná digitálna téma. Snaží sa tak vzdelávať študentov, freelancerov, agentúrnych klientov a všetkých zvedavcov, ktorý by radi vedeli niečo o digitálnych veciach.
Organizuje súťaž Digital Pie pre digitálne práce, ktoré často nemožno prihlásiť do najväčšej marketingovej súťaže Zlatý klinec. Oceňujú sa napríklad kampane vytvorené na sociálne siete, efektívne PPC kampane, dobre naprogramovaný Messenger bot.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu