| Maroš Hamorský
Reprezentujeme Originálne
Pre klienta adidas Originals sme adaptovali globálnu kampaň pre Česko a Slovensko. V rámci adaptácie sme točili dva spoty, pričom sme využili lokálnych assetov značky. Na Slovensku to bola Lady Mel z Hip Hop Fakulty a v Čechách skupina freerunnerov Urban Sense.
Cieľom kampane bolo aktivovať mladých ľudí, ktorí sú individuality a robia niečo originálne. Dať im možnosť prezentovať sa a ukázať čo je v nich.
Zapojiť sa môžete aj vy prostredníctvom Facebook aplikácie, ktorú sme pripravili pre 7 krajín Európy.
Počas kampane sme z ulíc a chodníkov urobili stage pre každého.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Si tech-kreatívna duša, čo namiesto kávy raňajkuje automatizácie a AI? Hľadáme AI Automation Managera >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>
Skúsená Art Directorka / Art Director - odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu