| Martin Palšovič
Internet Rulezz 2011
Po úspešnej konferencii o mobilnom marketingu, Mobile Rulezz prichádza na svet jej mladšia sestra Internet Rulezz 2011. Podujatie má podtitul All about Facebook – všetko, čo ste chceli kedy vedieť o Facebooku, ale báli ste sa opýtať. Pokiaľ sa zaujímate o marketing a kreativitu na najväčšej sociálnej sieti sveta, nemali by ste si nechať ujsť túto jedinečnú šancu.
Facebook na Slovensku je marketingovo veľmi vyvinuté odvetvie, ktoré drží krok so svetom. Svedčia o tom mnohé kampane, ktoré získali národné alebo dokonca medzinárodné ocenenia a o ktorých sa bude na Internet Rulezz tiež rozprávať. Rečníkmi budú napríklad Michal Dragan (blogger a CEO v spoločnosti Chilli Business Solutions), Radovan Grežo (Creative Director v reklamnej agentúre MUW Digital), Pavol Magic (Head of Communication Etarget, marketér a konzultant), Michal Meško (CEO Martinus.sk), Michal Pastier (Creative Director v reklamnej agentúre ZARAGUZA digital, držiteľ ocenenia FILIP), Jirí Voves (zakladateľ svetoznámeho portálu SocialBakers.com) alebo Jaro Zacko (Creative Director reklamnej agentúry TRIAD Advertising).
Okrem bohatého programu budú na konferencii vyhlásené aj výsledky prvej súťaže Facebook riešení na Slovensku, FB Rulezz 2011. Hlasovať za svoje obľúbené riešenia môžte už teraz – pomôžete im tým prebojovať sa na shortlisty pred porotu. Alebo si len tak pozrite prihlásené práce a nechajte sa inšpirovať.
Konferencia sa uskutoční 28.9.2011 v aule Ekonomickej univerzity v Bratislave. Registrácia sa postupne začína napĺňať, pričom na úvod máte možnosť získať takzvanú Early Birds zľavu – ak zaregistrujete aj svojich kolegov alebo kamarátov, dostanú zľavnené vstupné. Zostáva dať už len jedno veľké Like a tešiť sa na koniec septembra 🙂
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>