Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Čo je Google Analytics

Google Analytics je softvérový nástroj, ktorý slúži na sledovanie a poskytovanie podrobných údajov o návštevnosti konkrétneho webu. Spoločnosť Google ho poskytuje firmám zadarmo, preto je medzi nimi veľmi obľúbený a mimoriadne rozšírený.

Google Analytics umožňuje jeho používateľovi nielen sledovať návštevnosť jeho webu, ale aj izolovať a analyzovať rôzne konkrétne časti návštevnosti (napr. platená návštevnosť, návštevy s konverziou a iné).  Používateľ si v ňom môže vytvoriť vlastné prehľady, rozdeliť sledované časti na viaceré segmenty a následne ich analyzovať. A napokon z nich exportovať údaje. Pomocou Google Analytics môže používateľ napríklad sledovať interakciu návštevníka so stránkou (napríklad odkiaľ na stránku prišiel, aké úkony na nej vykonal, či splnil nejaký cieľ konverzie a pod.).

Google nedávno spustil aj prémiovú verziu Analytics, Google Analytics Premium, k pôvodnému Analytics pridal ďalšie služby a nástroje – výkonnejší zber dát, rozšírenú analýzu a tiež technickú podporu (tzn. Spoločnosti s Analytics Premium dostali vlastného experta, ktorý im v prípade potreby poradí).

V skratke, na čo teda slúži nástroj Google Analytics? Aby si užívateľ mohol odsledovať návštevnosť svojho webu a na základe toho podniknúť kroky, vďaka ktorým bude ešte efektívnejší.

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER - Pod touto pozíciou sa skrýva (naozaj) najkomplexnejší job, aký v agentúre máme. Ak si trúfaš a máš aspoň 2 ročné skúsenosti, ktoré presvedčia nás a našich super klientov, poď do toho a buď súčastou najkreatívnejšej a najlepšej digitálnej agentúry na Slovensku. Viac o pozícii >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám